لیست نهایی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت منتشر شد
کد خبر: 3749389
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

لیست نهایی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت منتشر شد

گروه سلامت ــ لیست نهایی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاهیان علوم پزشکی پس از بررسی اعتراض‌‎های صورت گرفته از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

لیست نهایی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت منتشر شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، با اعلام دبیرخانه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی، پس از بررسی اعتراضات و پایان یافتن مراحل داوری در بخش‌های هنری، ادبی، فناوری، پژوهشی، معارف قرآنی و آوایی (ترجمه خوانی و آئین سخنوری) بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت، لیست برگزیدگان این بخش‌ها منتشر شد.

براساس این گزارش برگزیدگان بخش‌های هنری، ادبی، فناوری، پژوهشی، آوایی (ترجمه خوانی و آئین سخنوری) و معارف قرآنی در آئین تجلیل از برگزیدگان، که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مجموعه زیباکنار برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

راه یافتگان به مرحله پایانی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، تحقیق، ترتیل و دعا خوانی ۱۸ الی ۲۰ شهریور ماه در زیبا کنار با یکدیگر رقابت می‌کنند و برگزیدگان این رشته‌ها در مرحله پایانی جشنواره معرفی می‌شوند.

لازم است تصاویر برگزیدگان از روز دوشنبه دوم مهر تا شنبه هفتم مهر ماه سال جاری روی سامانه جشنواره به نشانی jqedak.behdasht.gov.ir بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha