آمریکا هرکجا برای ضربه به نظام وارد شده با شکست مواجه می‌شود
کد خبر: 3749419
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
آیت‌الله علما:

آمریکا هرکجا برای ضربه به نظام وارد شده با شکست مواجه می‌شود

گروه سیاسی- آیت‌الله علما با اشاره به اینکه آمریکا خالق گروه‌های تروریستی است، گفت: هر جا آمریکا مستقیم یا غیرمستقیم برای ضربه به نظام وارد شده است با شکست و بی‌آبرویی مواجه شده است.

آمریکا هرکجا برای ضربه به نظام وارد شده با شکست مواجه می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، یکم مهرماه در نشست تجدید بیعت روحانیون و طلاب بسیجی اهل سنت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در حمله تروریستی اهواز دوباره دست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها و قارون منطقه دیده شد که با ریختن خون بی‌گناهان و مردم بی‌دفاع قصد ضربه به جمهوری اسلامی را داشتند.
وی افزود: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد بر آبرو و اعتبار نظام در دنیا و منطقه افزوده می‌شود و در مقابل این اعتبار آمریکا و صهیونیست‌ها است که با نشان دادن خوی واقعی خود در حال از بین رفتن هستند.
آیت‌الله علما اظهار کرد: تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد هر کجا آمریکا مستقیم و یا غیر مستقیم برای ضربه زدن به نظام وارد شده است با شکست و بی‌آبرویی مواجه شده که می‌توان به تجهیز رژیم بعث صدام و حمله به ایران اشاره داشت که با تشکیل ارتش 20 میلیونی توسط امام(ره) نقش برآب شد.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اعتبار نظام روز به روز در بین مردم منطقه بیشتر و محبوب‌تر می‌شود اما این جنایات آمریکا و عواملش است که تا ابد برای او بی‌آبرویی و روسیاهی خواهد داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز وظیفه روحانیون است که با تبلیغ دین خدا جوانان و مردم را به راه مورد نظر قرآن و رسول خدا هدایت کنند و مانع به نتیجه رسیدن توطئه‌های دشمن شوند.
انتهای پیام

captcha