هیمنه آمریکا پشت داعش، عربستان سعودی و دلارهای نفتی قرار گرفته است
کد خبر: 3749421
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

هیمنه آمریکا پشت داعش، عربستان سعودی و دلارهای نفتی قرار گرفته است

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: اخیرا آمریکا پشت عربستان سعودی در منطقه مخفی شده است و همه هیمنه آمریکا در پشت داعش، عربستان سعودی و دلارهای نفتی قرار گرفته است و می‌توان گفت که آمریکا از غرب آسیا بیرون رفته است، زیرا در این منطقه کاری نمی‌تواند انجام دهد.

هیمنه آمریکا پشت داعش، عربستان سعودی و دلارهای نفتی قرار گرفته است

به گزارش ایکنا از خزستان، سردار محمد علی‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز ۱ مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی که دیروز در اهواز اتفاق افتاد حادثه بزرگی نیست، زیرا هر کسی می‌تواند در قالبی خود را جا کند و یکسری اقدامات را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در قالب جهانی، حمله تروریستی روز گذشته اهواز یک حادثه بزرگ است، افزود: آمریکا واقعا هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌ها، تدبیر و مدیریت ایران ندارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: اخیرا آمریکا پشت عربستان سعودی در منطقه مخفی شده است و همه هیمنه آمریکا در پشت داعش، عربستان سعودی و دلارهای نفتی قرار گرفته است و می‌توان گفت که آمریکا از غرب آسیا بیرون رفته است، زیرا در این منطقه کاری نمی‌تواند انجام دهد.

علی‌پور ادامه داد: حدود چهار یا پنج سال است که آمریکا هر تصمیمی برای منطقه می‌گیرد با شکست مواجه می‌شود و واقعا هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه آمریکا در غرب آسیا شکست خورده است، گفت: امروز آمریکا شبیه یک شیر پیر است که فقط نعره‌های آن باقی مانده است و فقط می‌خواهد با این نعره‌ها در منطقه اثرگذاری داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان هنوز هم مسایل جنگ را به دوش می‌کشند، خاطرنشان‌کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور در حال انجام وظایف خود در خصوص حادثه رخ داده هستند و در این زمینه ما باید بسیار هوشیارتر باشیم.

انتهای پیام

captcha