اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله(ع) در 4 نقطه محروم شیراز
کد خبر: 3749426
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
زارعی خبر داد:

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله(ع) در 4 نقطه محروم شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در 4 منطقه ركن‌آباد، ارژن، شهرك گلشن و ركن‌آباد خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، اول مهرماه با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی این ناحیه از سپاه گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه ثارالله(ع) در چهار نقطه محروم شیراز شامل میانرود، ارژن، شهرك گلشن و ركن‌آباد اجرا می‌شوند.
وی با بیان اینكه پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و كارآفرینی، ارائه رایگان خدمات پزشكی و غیره انجام می‌شوند، افزود: همچنین فعالیت‌های عمرانی به همراه فعالیت‌های فرهنگی در تمام چهار نقطه یاد شده به‌همت گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه صورت می‌گیرند.
زارعی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بزرگترین بخش در نظر گرفته شده گفت: فعالیت‌های انجام شده در منطقه رکن‌آباد شامل خدمات دندانپزشكی، دارویی، مشاوره بالینی، روان‌‌شناسی کودک، پزشک عمومی، طب سنتی اسلامی، آموزش‌های اولیه امداد و نجات و ... همچنین برپایی دو غرفه کودک، سه غرفه میز خدمت و خدمات کنترل فشار خون و قند خون در سرای سالمندان رکن آباد بوده و هر روز 350 نفر مراجعه کننده داشته است.
وی در ادامه سخنان خود با تصریح اینكه بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت است، گفت: وضعیت بهداشتی درمانی شهرها و روستاه‌های کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.
زارعی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم شاهد تحولاتی عظیم در عرصه های مختلف هستند که ارائه خدمات درمانی و بهداشتی یکی از هزاران دستاورد انقلاب است.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز همچنین اظهار كرد: افزایش امید به زندگی و همچنین ارائه خدمات درمانی تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha