برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کارکنان سپاه چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3749465
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
بیگی خبر داد:

برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کارکنان سپاه چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن ویژه کارکنان سپاه و خانواده‌های آنان خبر داد.

علی بیگی، مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این مسابقات با حضور همسران و فرزندان کارکنان سپاه در رده‌های سنی مختلف در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی (ره) برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق برگزار شده است، افزود: نفرات برتر این مرحله از مسابقات قرآن به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
بیگی انس کارکنان و خانواده‌های سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با قرآن را از برکات برگزاری این مسابقات برشمرد و خاطرنشان کرد: افزایش معنویت در میان خانواده‌ها، ترغیب به حفظ آیات قرآن کریم و ارتقای سطح قرائت قرآن از اهداف برگزاری این مسابقات است.
مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان در پایان عنوان کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن کارکنان سپاه و خانواده‌های آنان زمستان سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha