برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی دفاع مقدس ویژه دانشجویان در شهرکرد
کد خبر: 3749482
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی دفاع مقدس ویژه دانشجویان در شهرکرد

گروه حماسه و جهاد - نشست‌های هم اندیشی تحقیقی و پژوهشی و روشنگری جهت دانشجویان در قالب ویژه برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ویژه برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در هفته دفاع مقدس اعلام شد.

فضاسازی، سنگر بندی ستاد و مراکز تابعه دانشگاه، در مرکز استان و شهرستان های ۹ گانه، اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی و مشاوره به مناطق محروم و آسیب پذیر در سطح استان و شهرستان های ۹ گانه توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی و همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از جمله این برنامه ها است.

برنامه دیدار با خانواده های معظم شهداء، ایثارگران در مرکز استان و شهرستان های ۹ گانه و عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه و حضور مدیران و کارکنان در گلزار شهدای شهرستان ها نیز برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

برگزاری ایستگاه های سلامت در مصلای نماز جمعه مرکز استان و شهرستان ها، برگزاری خیمه سلامت در محوطه ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جهت برادران و خواهران و ارائه خدمات تست قند و فشار خون از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد، برپایی ایستگاه صلواتی در ستاد دانشگاه و عیادت از بیماران از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

برگزاری نشست های هم اندیشی تحقیقی و پژوهشی و روشنگری جهت دانشجویان، فراخوان مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس ، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس نیز همزمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به اجرا گذاشته می شود.

captcha