۵ واحد راکد کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشت
کد خبر: 3749494
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

۵ واحد راکد کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشت

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ واحد راکد در این استان به چرخه تولید برگشته است.

۵ واحد راکد کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازگشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر و نگاه ویژه مسئولان ارشد استانی و تعامل بانک‌های عامل از ابتدای امسال تاکنون 5 واحد راکد در استان به چرخه تولید برگشت.
وی عنوان کرد: در نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید علاوه بر مباحث حول محورهای هماهنگی با دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های خدمات رسان مباحث تامین مالی با ارائه تسهیلات یکی از محورهای فعالیت است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برنامه تسهیلات رونق در سال 97 نیز اجرایی شده و برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها به دستگاه‌ها و بانک‌ها ابلاغ شده و در کنار تسهیلات روستایی و فراگیر، تسهیلات رونق برای بازسازی و نوسازی تخصیص می‌‌یابد.
دیودیده افزود: توسعه و بازسازی یکی از برنامه‌های مهم این سازمان بوده و در بخش تسهیلات سرمایه در گردش و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد نیز هدفگذاری‌هایی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از220 میلیارد تومان تسهیلات رونق پرداخت شد که نقش مؤثری در تثبیت اشتغال داشته است، تصریح کرد: کارگروه ستاد تسهیل از سال 94 فعال شده و با هدفگذاری‌های انجام شده در کارگروهای فرعی، مصوبات به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارسال شده و برنامه‌هایی در این محور اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha