جان دوباره ماهی در دستان بانوی هنرمند
کد خبر: 3749509
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

جان دوباره ماهی در دستان بانوی هنرمند

گروه اجتماعی- یک هنرمند بیرجندی گفت: فعالیت هنری تکنیک ماهی سه بعدی بر پایه رزین که ماندگاری بالایی دارد را چند ماهی است آغاز کرده‌ام.

جان ماهی در دستان بانوی هنرمند

مهدیه سالاری، یک هنرمند بیرجندی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: کار هنری من فعالیت هنری تکنیک ماهی سه بعدی بر پایه رزین است که چندین ماه است این کار را آغاز کرده‌ام.
وی با بیان اینکه این کار هنری، تکنیک ماهی سه بعدی بر پایه رزین است که تمام کار به صورت دست ساز انجام می‌شود، افزود: این طرح و نقش جایگزین بسیار مناسبی برای ماهی در سفره هفت سین است و ماندگاری بالایی دارد.
این بانوی هنرمند با اشاره به اینکه این طرح هنری به شرط نگهداری مناسب از آن، بسیار بادوام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال 97، سال حمایت از تولیدات ملی نامگذاری شده است؛ توجه به هنرمندان بومی و دست سازه‌های آن‌ها باعث پیشرفت هر چه بیشتر هنرمندان در این عرصه می‌شود.
سالاری ادامه داد: کشور و خراسان‌جنوبی ظرفیت بالایی در هنرهای دست ساز دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه کمک‌ها و حمایت‌های بی دریغ همسرم تنها کمک رسان در این راه بود، اظهار کرد: حضور گرم خانواده نیز در کنار من باعث سوق دادن به سمت این حرفه هنری شد.
این هنرمند یادآور شد: خانواده و همراهی آنان نقش بسزایی در پیشرفت هر فرد دارد که می‌تواند در راه سختی که پیش رو دارد کمک کننده او باشد.
انتهای پیام

captcha