آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی مهد قرآن در اراک
کد خبر: 3749521
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی مهد قرآن در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه نور اطهر اراک گفت: ثبت‌نام تربیت مربی مهد قرآن در این مرکز قرآنی از ابتدای مهر‌ماه آغاز شده است و پس از به حدنصاب رسیدن نفرات برگزارمی‌شود.

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی مهد قرآن در اراک

لیلا موچانی، مدیر موسسه نور اطهر اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی اظهار کرد: در این مرکز قرآنی دوره تربیت مربی مفاهیم، روخوانی و روانخوانی، تجوید و ... برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همیشه در حال ثبت‌نام برای برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در رشته‌های مختلف قرآنی هستیم و اگر به حد نصاب برسد از استاد برای تدریس دوره مذکور دعوت بعمل می‌آید.
مدیر موسسه نور اطهر افزود: زمان خاصی برای ثبت‌نام دوره تربیت مربی وجود ندارد و تبلیغاتی را در این زمینه انجام می‌دهیم.
موچانی بیان کرد: ثبت‌نام تربیت مربی مهد قرآن از ابتدای مهر‌ماه آغاز شده است و پس از رسیدن به حدنصاب معمول، تشکیل می‌شود.
وی اظهار کرد: دوره تربیت‌مربی مهد قرآن برابر با 20 ساعت آموزشی و 80 ساعت کارورزی و حد نصاب این دوره 8 الی 10 نفر است. شرکت‌کنندگان در پایان دوره، گواهینامه معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه با مهر موسسه در یافت می‌کنند.
مدیر موسسه نور اطهر اراک افزود: افراد برای ثبت‌نام در دوره تربیت مربی مهد قرآن می‌توانند به آدرس اراک - کوی الهیه - شهرک مشاور - خیابان 21 متری امیر - موسسه قرآنی نور اطهر مراجعه یا با شماره 08633684448 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha