اجرای ۵ هزار نفر روز تبلیغ و فعالیت مذهبی ویژه محرم در بروجرد
کد خبر: 3749544
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

اجرای ۵ هزار نفر روز تبلیغ و فعالیت مذهبی ویژه محرم در بروجرد

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از اجرای پنج هزار نفر روز تبلیغ توسط مبلّغان و مبلّغات به‌مناسبت دهه اول محرم در این شهرستان خبر داد.

اجرای 5 هزار نفر روز تبلیغ و فعالیت مذهبی ویژه محرم در بروجرد 

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد امروز، دوم مهر در جمع خبرنگاران در رابطه‌با برنامه‌های محرم این اداره، گفت: در ماه محرم سال‌جاری پنج هزار نفر روز تبلیغ فعالیت مذهبی و فرهنگی توسط بیش‌از ۲۷۷ مبلّغ و مبلّغه بومی وغیربومی در این شهرستان انجام شد.
وی افزود: روحانیون اعزامی در مراسم عزاداری به تببین اهمیت و فلسفه قیام عاشورا، بیان احکام و معارف اسلامی، شهادت و مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی وپاسخگویی به شبهات را برای مردم تبیین نمودند.
حجت‌الاسلام جعفرپور برپایی ایستگاه‌های صلواتی، گردهمایی سرپرستان هیئات مذهبی ومداحان اهل‌البیت(ع)، تجلیل از پیرغلامان، همایش «طلایه‌داران تبلیغ»، سرکشی از هیئات مذهبی، برگزاری گفتمان‌های دینی، نصب بنر و پارچه‌نوشته سیاه در معابر شهری، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا را از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در ماه محرم ۹۷ این شهرستان برشمرد.

انجام ۱۵۰۰ نفر روز تبلیغ دینی، ویژه محرم در الیگودرز
حجت‌الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز نیز در جمع خبرنگاران از انجام یک‌هزار و پانصد نفر روز تبلیغ دینی، ویژه دهه اول محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در دهه اول محرم امسال یک‌صد مبلّغ و مبلّغه به‌منظور تبلیغ آموزه‎‌های دینی و تعالیم قرآنی در مناطق مختلف شهر و روستاهای شهرستان الیگودرز فعالیت تبلیغی داشتند.
وی افزود: تبلیغ چهره به چهره، تبیین وقایع و فلسفه قیام اباعبدالله‌الحسین(ع)، اقامه نماز جماعت، برگزاری دوره‎های آموزشی احکام، برگزاری کلاس‎‌های روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن‌کریم، سخنرانی و برگزاری مراسم عزاداری ازجمله فعالیت‌‎های مبلّغان در دهه اول محرم در نقاط مختلف این شهرستان بود.

انتهای پیام

captcha