بیانیه تبلیغات اسلامی هرمزگان در محکومیت جنایت تروریستی در اهواز
کد خبر: 3749566
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

بیانیه تبلیغات اسلامی هرمزگان در محکومیت جنایت تروریستی در اهواز

گروه سیاست و اقتصاد ـ در پی وقوع جنایت تروریستی در اهواز که به شهادت و مجروح شدن جمعی از جوانان و پاسداران کشورمان منجر شد، اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای این عمل ددمنشانه را محکوم کرد.

بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در محکومیت جنایت تروریستی در اهواز

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی هرمزگان، در این بیانیه آمده است:
إنی لا أری الموت إلاّ السعادة و لا أری الحیات مع الظالمین إلاّ بَرَماً. (امام حسین علیه‌السلام) در صحنه صف‌آرایی حق و باطل، گویی چنین مقدر شده است که تاریخ همواره تکرار شود و نبرد میان نفاق یزیدیان و عدالت عاشوراییان در پهنه‌ اعصار و قرون استمرار یابد. در محرم ۱۴۴۰ هجری قمری بار دیگر دستی جفاکار و کوردل از آستین نفاق بیرون آمد و تنی چند از هم‌وطنانمان را به خونشان غوطه‌ور ساخت تا مانند مولایشان حسین(ع) با پیکری خونین به ملاقات محبوبشان نائل آیند.
به‌راستی چقدر نادان‌اند چنین سفاکانی که گمان می‌کنند با به شهادت رساندن جمعی از جوانان و پاسداران ایران اسلامی از تعداد مؤمنان و پاکان روزگار کاسته شده و در ایمان محکم مردم به حقیقت و راستی ولایت خللی وارد خواهد شد. بی‌تردید تروریست‌هایی که دست به خون انسان‌های مؤمن می‌آلایند؛ بویی از مسلمانی و انسانیت نبرده‌اند.
قطعاً‌ و به کوری چشم منافقان سیاه‌دل، چنین جنایت‌هایی در اساس مستحکم اعتقادی ملت ایران و انسجام مردم ولایتمدار این مرزوبوم خدشه‌ای وارد نخواهد ساخت و آن‌چنان‌که در کلام حق نیز تأکید شده، خداوند در کمین ستمکاران است.
اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی ناجوانمردانه، شهادت و مجروحیت جمعی از جوانان و پاسداران ایران اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم شهیدان و جانبازان این حادثه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارد روح پاک شهیدان گران‌قدر این فاجعه‌ مصیبت‌بار را در جوار شهدای کربلا جای دهد و بر بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید. 
انتهای پیام

captcha