آمریکا و اسراییل؛ شکست‌خوردگان مکتب جمهوری اسلامی/ واکنش ویرانگر به عاملان حمله تروریستی
کد خبر: 3749589
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
سردار سلامی عنوان کرد:

آمریکا و اسراییل؛ شکست‌خوردگان مکتب جمهوری اسلامی/ واکنش ویرانگر به عاملان حمله تروریستی

گروه سیاست و اقتصاد ـ جانشین فرمانده کل سپاه با هشدار به آمریکایی‌ها گفت: در مکتب ما، آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها تنها آموخته‌اند که چگونه شکست بخورند.

آمریکا و اسراییل؛ شکست‌خوردگان مکتب جمهوری اسلامی/ واکنش ویرانگر به عاملان حمله تروریستی

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز، 2 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. خوزستان پرچمدار وفاداری و سرزمین آزمون‌های بزرگ و موفق است.

وی افزود: امروز اهواز درخشان‌ترین شهر عالم روی زمین است. قلب‌های مردم این سرزمین سرشار از شور و شوق است. این مردم دوباره به میدان آمده‌اند و باید به این مردم وفادار درود فرستاد.

سلامی اظهار کرد: هیچکس گمان نکند، مردمانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس از حمله بمب‌ها و موشک‌ها نترسیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگرانند.

وی ادامه داد: جمعیتی که امروز در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور پیدا کرده‌اند، مناسبات دشمنان را به هم زده‌اند و این حضور بیانگر آن است که معجزه اصلی شهدا، وحدت و یکپارچگی میان مردم است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما می‌دانیم که کانون طراحی این توطئه ها کجاست. ما می‌دانیم آنان که مردان و زنان این سرزمین را بی‌گناه به شهدات می‌رسانند، هیچ حجتی ندارند.

وی اظهار کرد: این جنایت هولناک در اهواز پرده از تزویر و نفاق طراحان این ماجرا که مثلث شکست خورده آمریکا، اسراییل و رژیم آل سعود هستند، برداشت.

سلامی افزود: ما امروز از تزویر ریاکاران در جهان اسلام پرده بر می‌داریم. آنها که دم از حمایت از مردمان شریف عرب می‌زنند و سر دسته آنها رژیم سعودی است، آیا می‌دانند که تعداد زیادی از شهیدان حمله تروریستی اهواز از مردمان عرب هستند؟

وی گفت: در حادثه تروریستی اهواز خون عرب‌ها، فارس‌ها و لرها در هم عجین شد. کسانی که خانه‌ها را بر سر مردمان یمن ویران می‌کنند و با شارژ اقتصادی، تفرقه‌های خونی را در جهان اسلام ایجاد می کنند و زنان سوریه‌ای را در خیابان‌های شهرهای اروپایی آواره می‌کنند و به دنبال تجزیه عراق هستند، امروز به دنبال آن هستند که در ایران نقشه‌های شکست خورده سوریه، لبنان و عراق را پیاده‌سازی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: آنها که در بصره تحریک می‌کنند تا میان ملت مسلمان ایران و عراق تفرقه بیاندازند و با واکنش زیبا و دل‌انگیز مردم عراق رو به رو می‌شوند، می‌خواهند نسخه تفرقه را در سرزمین ما پیاده‌سازی کنند.

وی افزود: کسانی که می‌گویند ناامنی را به درون سرزمین ایران می‌کشانند، مشخص است که کانون طراحی این توطئه‌ها هستند و ما از این دشمنان انتقام سختی خواهیم گرفت. این دشمنان هرکجای دنیا که باشند، آنها را خواهیم یافت و به سزای اعمالشان خواهیم رساند. همگان در سراسر جهان شاهد تیغ انتقام ایران بوده‌اند.

سلامی تصریح کرد: به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهیم آنها فقط شکست را آموخته‌اند. در مکتب ما، آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها تنها آموخته‌اند که چگونه شکست بخورند. حزب‌الله امروز آنقدر قدرت گرفته است که قادر است در هر جنگی طومار صهیونیست‌ها را در هم بشکند و آنها را در برزخ مرگ و بقا نگهدارد.

وی گفت: به همه کسانی که پشت این ماجرا هستند اخطار می‌دهیم و به مردم ایران قول می دهیم که واکنشمان به این حمله تروریستی، پشیمان کننده، نابودگر و ویران‌کننده باشد.

همچنین حجت‌الاسلام احمد مروی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز 2 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان نماینده مقام معظم رهبری، مراتب سلام گرم و تسلیت ایشان را به مردم عزیز و عزادار خوزستان ابلاغ می کنم.

وی افزود: مطمئن هستم اگر محدودیت ها و معذوریت هایی که مقام معظم رهبری ناگزیر به قبول و تمکین آن هستند، وجود نداشت، ایشان شخصا در این مراسم حضور پیدا می کردند.

مروی گفت: هرچند که جسم شریف آقا در این مراسم حضور ندارد، اما ذهن و قلب پاک و رئوف ایشان همواره با مردم عزیز و خصوصا با خانواده های داغدار این حادثه است.

وی اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که شب گذشته به همراه نماینده ولی فقیه در خوزستان به ملاقات جمعی از مجروحان حمله تروریستی اهواز برویم و مراتب سلام مقام معظم رهبری را به آن عزیزان ابلاغ کنیم.

مروی ادامه داد: همزمانی جنایت تروریستی در اهواز با دو حادثه قابل توجه و تامل است. این همزمانی ها به صورت اتفاقی و تصادفی نبود. همزمانی این حادثه جنایت بار با سومین روز شهادت امام حسین(ع) و اولین روز هفته دفاع مقدس قابل تحلیل است. این مساله نشان می دهد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان می خواستند با این حرکت کور و خونبار، انتقام عشق مردم به اهل بیت عصمت و طهارت را از رهروان راه اباعبدالله بگیرند.

وی ادامه داد: کسانی که در این حادثه به فیض شهادت نائل شدند، تقاص طرفداری، عشق و محبت به امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر را پس دادند و کسانی که به این حادثه خونبار دست زدند، همان فرزندان پلید ابوسفیان هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: امروز فرزندان پلید ابوسفیان ادامه همان جریان گمراه و ضدبشریت هستند. دشمنان باید بدانند که امروز این خون های پاک موجب تقویت، گستردگی و تعمیق جریان انقلابی و اسلام ناب محمدی خواهند شد.

وی اظهار کرد: دشمنان می خواهند نور خورشید و نور انقلاب اسلامی را با فوت دهان خاموش کنند اما نمی دانند اگر کسی برابر خورشید قرار بگیرد و به دنبال خاموش کردن آن با فوت دهان باشد، جز ابلهی و دیوانگی کاری از آن سر نزده است.

انتهای پیام

captcha