حضور بیش از ۴ هزار زائر در تکیه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) چایپاره
کد خبر: 3749592
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
طی تابستان سال جاری صورت گرفت؛

حضور بیش از ۴ هزار زائر در تکیه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) چایپاره

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره از حضور بیش از ۴ هزار زائر در تکیه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان طی تابستان سال جاری خبر داد و گفت: در این سه ماه بیش از ۳۰۰ قربانی در این تکیه‌گاه ذبح شد.

حضور بیش از ۴هزار زائر در تکیه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)چایپاره

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن پوراکبر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه تابستان سال جاری، طرح نشاط معنوی در تکیه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان برگزار شد٬ اظهار کرد: این برنامه که با حضور ۳۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان برگزار گردید.

وی از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی نیز در این تکیه‌گاه خبر داد و افزود: همایش شیرخوارگان حسینی، تجمع عزاداران در برنامه لبیک‌یاحسین، برنامه احلی‌ من‌العسل ویژه نوجوانان و همچنین برنامه عزاداری رهروان زینبی از برنامه‌های جنبی سوگواره بصیرت عاشورایی بودند.

پوراکبر ادامه داد: در روز دوازدهم ماه محرم نیز دسته‌جات عزاداری شهرستان چایپاره در محل تکیه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) حضور یافتند که در این راستا بیش از ۳ هزار نفر در برنامه‌های عزاداری ماه محرم در این تکیه‌گاه شرکت‌ کردند.

وی از حضور بیش از ۴هزار زائر در تکیه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) چایپاره طی تابستان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول سه ماه تابستان سال جاری نیز بیش از ۳۰۰ قربانی توسط مردم در این تکیه‌گاه ذبح شد.

انتهای پیام

captcha