نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در گرو ترویج فرهنگ عاشورایی است
کد خبر: 3749607
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در گرو ترویج فرهنگ عاشورایی است

گروه سیاسی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ترویج فرهنگ عاشورای حسینی را تنها راه نهادینه کردن فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و مقاومت در برابر دشمنان دانست.

نهادینه کردن فرهنگ ایثار در گرو ترویج فرهنگ عاشورایی است

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تاج افتخار ملت ایران بوده و اوج غیرتمندی و حماسه‌آفرینی ملت ایران در دفاع از دین و میهن را نشان می‌دهد.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با تأسی از امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان با کمترین امکانات در برابر رژیم بعث ایستادگی کرده، عده‌ای شهید، عده‌ای جانباز و مفقودالاثر شدند.
این مسئول بیان کرد: هر چند جنگ تحمیلی با عزت و سربلندی ملت ایران به پایان رسیده اما فرهنگ تحمیلی هنوز ادامه دارد و دشمنان سعی دارند با روش‌های مختلف ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را در جامعه کم‌رنگ کنند.
مسعودی به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره و اعلام کرد: امروز در برابر جنگ نرم باید تفکر، روش شهدا و فرهنگ شهادت را ترویج کرده و جوانان را از نظر ولایت‌مداری، توحید، معاد و اخلاق بیمه کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ترویج فرهنگ عاشورای حسینی را تنها راه نهادینه کردن فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و همچنین مقاومت در برابر اقدامات دشمنان برشمرد و گفت: مسئولان ضمن توجه به وضعیت معیشتی مردم باید با همکاری دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ تمام تلاش خود را در راستای نهادینه کردن این فرهنگ غنی و ریشه‌دار به‌کار گیرند.
انتهای پیام

captcha