ایران بازار فروش اجناس خارجی نیست/ حمایت از تولیدات داخلی؛ راه‌حل بیکاری جوانان
کد خبر: 3749615
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

ایران بازار فروش اجناس خارجی نیست/ حمایت از تولیدات داخلی؛ راه‌حل بیکاری جوانان

گروه اجتماعی - امام جمعه اهر با بیان اینکه ایران بازار واردات و فروش اجناس خارجی نیست افزود: متأسفانه اغلب جوانان تحصیل کرده ما بیکار هستند و تنها راه حل این مشکل توجه و حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی است که از این طریق علاوه بر جلوگیری از واردات اجناس خارجی زمینه تقویت محصولات داخلی و ایجاد اشتغال و سرمایه در داخل کشور فراهم خواهد شد.

برخی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره می‌توان دشمنی استکبار را به دوستی تبدیل کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، امروز در جمع معلمان، مدیران مدارس شهرستان اهر گفت: در این برهه از زمان یکی از وظایف اصلی مردم و مسئولین حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی است و باید همگان بر این امر بنابه توصیه های مقام معظم رهبری تأکید داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایران بازار واردات و فروش اجناس خارجی نیست افزود: متأسفانه اغلب جوانان تحصیل کرده ما بیکار هستند و تنها راه حل این مشکل توجه و حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی است که از این طریق علاوه بر جلوگیری از واردات اجناس خارجی زمینه تقویت محصولات داخلی و ایجاد اشتغال و سرمایه در داخل کشور فراهم خواهد شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده گفت: در حال حاضر دشمنان سعی دارند تا با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، ملت ایران را بیش از پیش وابسته خود سازند در حالی که این تفکر خیلی پیش‌تر شکست‌خورده چراکه مردم در طول ۴۰ سال گذشته آن‌قدری به دشمنان تفهیم کرده‌اند که این ملت هیچ‌گاه زیر پرچم احدی نمی‌رود و بر همین اساس و تفکر و قدرت منطقه‌ای دست و پای آمریکا در منطقه بسته‌شده است.

امام جمعه اهر در ادامه افزود: شهدا با ایثار و از جانگذشتگی خود کشور ایران را بیمه کردند و امروز آمریکا و هم‌پیمانانش که مدام در حال تهدید جمهوری اسلامی هستند و هر بار گزینه‌های نظامی را مطرح می‌کنند بدانند هیچ گاه نخواهند توانست به نظام و انقلاب آسیبی برسانند و مثل همیشه شکست خواهند خورد.

وی بابیان اینکه متأسفانه برخی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره می‌توان دشمنی استکبار جهانی را به دوستی تبدیل کرد، گفت: تسلیحات نظامی جمهوری اسلامی قدرت بازدارنده‌ای داشته به‌طوری که همه دشمنان در طول این سال‌ها متوجه شده‌اند که اگر ضربه‌ای بزنند متقابلاً پاسخ کوبنده‌ای می‌شنود ولی در هر حال مذاکره بر سر موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی خیانت به ملت و شهداست.

امام جمعه اهر، حادثه اهواز را تنها اقدام کوچکی از دشمنان جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: باید به این باشیم اگر روزی خدای‌ناکرده سیستم دفاعی خودمان را از دست بدهیم دشمن چه ها که نمی‌کند ولی همیشه ما قدردان نیروهای مسلح و امنیتی کشور هستیم اما بایستی حادثه اهواز تجربه‌ای برای نیروهای نظامی و امنیتی باشد تا بیش از این‌ها هوشیاری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

captcha