کوچک شمردن دشمن آفت کشور است
کد خبر: 3749618
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

کوچک شمردن دشمن آفت کشور است

گروه سیاسی ـ نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه کوچک شمردن دشمن آفت کشور است، در این راستا باید قدرت کشور از هر جهت حفظ شود تا براساس بیان قرآن اقتدارآفرینی صورت گیرد.

کوچک شمردن دشمن آفت کشور است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس استان با اشاره به اتفاقات و مخاطرات ایجادشده در کشور طی جنگ تحمیلی اظهار کرد: امام با استحکام خود خواب‌های دشمن برای از بین بردن نظام را بر هم زد و اکنون این انقلاب به ۴۰ سالگی خود رسیده است.
وی داشتن ابزار و مهارت در دست نیروهای مسلح را عاملی مهم در عصر امروز دانست و افزود: دست و پای دشمنی که به کشورمان تعدی کند را قطع می‌کنیم و امروزه انقلاب در ۴۰ سالگی خود دوران پختگی را می‌گذراند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی آفت هر کشور را کوچک شمردن دشمنان عنوان کرد، گفت: باید قدرت کشور ازهرجهت حفظ شود تا براساس بیان قرآن اقتدارآفرینی صورت گیرد.
وی برخی دشمنان را ظاهری و برخی را منافق و ستون پنجم دانست و ادامه داد: نمایش دادن قدرت و قوت نظام اسلامی در قرآن آمده است و باید اصل را بر محور دفاع مقتدرانه نهاد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان دفاع امروز را سبب بیمه شدن نسل آینده بیان کرد و گفت: دفاع مقدس ۸ سال بود اما برای تمام نسل‌ها کارایی دارد و آثار آن ادامه‌دار است.
وی شهدای دفاع مقدس را سند انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: گلزارهای شهدا سند عزت، استقامت و ماندگاری انقلاب بوده و هیچ‌گاه از شهدا دست نمی‌کشیم.
یعقوبی تشکیل و گسترده شدن جبهه مقاومت در منطقه را حاصل سربازگیری و صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد، افزود: تاریخ ابران اسلامی تمدن ساز است و اکنون این انقلاب از مرزها عبورکرده و خداوند نیز دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.
وی احساس فعلی دشمن را رقابت جدی با ایران در منطقه بیان کرد، یادآور شد: جنگ‌های نیابتی را دشمنان انقلاب به راه می‌اندازند اما بهره پیروزی آن را ایران می‌برد و نشان از مدیریت درست و صحیح ایران اسلامی در جهان است.
امام‌جمعه بجنورد سروصدای استکبار را نشان از قدرت ایران علیه آنان توصیف کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز استخوانی در گلوی استکبار است و حضور ایران در عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان برای انتقال فن موشک‌سازی موجب ایجاد اقتدار و درنتیجه دشمنی مستکبرین شده است.
وی اقتدار را در ادامه دشمن ساز دانست، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار ملت ایران در سطح بین‌الملل باید باشد و چون مواضع اخیر رئیس‌جمهور مبنی براهمیت و تأکید بر وجود موشک باید این نظرات در آمریکا نیز ادامه یابد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها قاسم سلیمانی را مالک اشتر انقلاب توصیف کرد،گفت: این فرد محصول بلوغ انقلاب و عظمت ایران اسلامی است.

captcha