دشمنان انقلاب به دنبال از بین بردن امنیت ملی ما هستند
کد خبر: 3749648
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
آرین‌منش:

دشمنان انقلاب به دنبال از بین بردن امنیت ملی ما هستند

گروه سیاست و اقتصاد - یک فعال سیاسی گفت: مخالفان جمهوری اسلامی و دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که نشان برجسته امنیت ملی را از جمهوری اسلامی بگیرند.

دشمنان انقلاب به دنبال از بین بردن امنیت ملی ما هستندجواد آرین‌منش در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: مساله امنیت یکی از شاخص‌های برجسته جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: در سال‌های اخیر که کشورهای همسایه و منطقه ما دستخوش درگیری‌ها، اختلافات، جنگ داخلی و ناامنی‌های گسترده ناشی از گروهک‌های مختلفی چون داعش و طالبان شده‌اند، جمهوری اسلامی به عنوان یک جزیره امن در منطقه تلقی شده و مخالفان جمهوری اسلامی و دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که این نشان برجسته امنیت ملی را از جمهوری اسلامی بگیرند.
آرین‌منش بیان کرد: مخالفان و دشمنان با حرکت‌های کاملا کور فاقد ارزش‌های نظامی و ترور به دنبال این هستند که فضای جمهوری اسلامی را ناامن جلوه دهند. طبیعتا افرادی که دنبال بهره‌برداری‌های خود هستند و مخالفان جمهوری اسلامی، می‌خواهند که از شرایط به وجود آمده استفاده خود را داشته باشند.
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز می‌طلبد که هوشمندی بیشتری صورت بگیرد. در شرایطی که ما می‌خواهیم، مانور و رژه نظامی برگزار کنیم، طبیعی است که دست‌اندرکاران این حرکت نیز باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند زیرا برقراری امنیت در مسیر یک راهپیمایی و رژه نظامی جزو مقدمات است.
وی ادامه داد: در این زمینه نیز کوتاهی‌هایی صورت گرفته که باید درس عبرتی برای حرکت‌های آینده باشد؛ به ویژه هفته دفاع مقدس که این برنامه‌ها را در اقصی نقاط کشور داریم، باید ملاحظات و پیش‌بینی‌های لازم در ارتباط با برقراری امنیت صورت بگیرد.
ین‌منش گفت: کشورهایی که ممکن است از این قضیه سوءاستفاده کنند، نمی‌توانند کارنامه‌ای درخشان‌تر از جمهوری اسلامی در برقراری امنیت نشان دهند. ما در تمام کشورهای دنیا نظیر این حرکت‌های ترورریستی را کم و بیش در اشکال گوناگون شاهد بوده و هستیم.
این فعال سیاسی اضافه کرد: شاید نتوان از این بهره‌برداری‌های سیاسی جلوگیری کرد و ممکن است مخالفان نظام جمهوری اسلامی از تمام اتفاقات بهره‌برداری‌های خود را داشته باشند که ضمن توجه لازم، نباید خود را چندان گرفتار اظهار نظرهای ضد و نقیضی که در این زمینه دارند، کرد.

انتهای پیام

captcha