۴۴۳ مبلغ به مناطق مختلف یزد اعزام شدند
کد خبر: 3749649
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

۴۴۳ مبلغ به مناطق مختلف یزد اعزام شدند

گروه معارف - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم بیش از ۴۴۳ مبلغ و بانوی مبلغ به مناطق مختلف استان یزد اعزام شده‌اند.

443 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف یزد اعزام شدند

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 2 مهرماه با بیان اینکه ماه محرم فرصت خوبی برای انتقال فلسفه قیام عاشورا و تبیین دین اسلام در جامعه است اظهار کرد: در این راستا باید از ظرفیت موجود در هیئت‌ها و مجالس عزاداری در جهت انتقال این فلسفه استفاده کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب جوانان و نوجوانان از برنامه‌های هیئت‌های عزاداری در دهه اول محرم گفت: باید مسئولان و دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی از این ظرفیت در در جهت انتقال فرهنگ و شعور حسینی نهایت استفاده را داشته باشند.

حسینی کوهستانی با تاکید بر نقش مهم مبلیغن و مبلغات در تبیین قیام عاشورا تصریح کرد: مبلغین و مبلغات با حضور در مجالس و محافل ماه محرم و عزاداری‌های حضرت امام حسین (ع) در انجام رسالت خود اهتمام خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی هرساله با اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه‌های تلاش می‌کند که نقش خود را در تبیین این واقعه تاریخی برای اقشار مختلف به خوبی ایفا کند افزود: اعزام مبلغ به هیئت‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها نقش مؤثری در تبیین نهضت سرخ حسینی و احیای سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان در مبارزه با فساد، ظلم و ستمگری دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اعزام 443 مبلغ و مبلغه در دهه اول محرم به نقاط مختلف استان یزد گفت: از این تعداد 193 مبلغ و مبلغه از روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات و مابقی از مبلغان و مبلغات بومی استان هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مبلغان اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی 178 نفر مبلغ و 15 نفر مبلغه و از مجموع 250 مبلغ و مبلغه بومی استان 180 نفر مبلغ و 70 نفر مبلغه هستند.

انتهای پیام

captcha