دشمنان درصدد تسلط بر اصول اعتقادی مردم هستند
کد خبر: 3749668
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

دشمنان درصدد تسلط بر اصول اعتقادی مردم هستند

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمنان به دنبال این هستند که ارتفاعات اعتقادی و ارزشی مردم تسلط پیدا کنند و اگر امروز آن‌ها فلسطین را اشغال کردند در واقع این ارتفاعات را گرفته‌اند.

دشمنان درصدد تسلط بر اصول اعتقادی مردم هستند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز2 مهر، در دیدار دست‌اندرکاران و کارگزاران حج تمتع 97 استان اظهار کرد: باید نعمت بزرگ حج را قدر بدانیم و اگر از این نعمت قدرشناسی صورت نگیرد دشمنان نیز سوءاستفاده می‌کنند.
وی افزود: امام حسین(ع) نیز در جریان مناسک حج و در کنار خانه خدا امنیت نداشتند و وقتی ایشان امنیت ندارند سایر افراد در جوامع اسلامی نیز امنیت نخواهند داشت و تنها کسانی که طاغوت را بپذیرند و با ذلت و خواری نوکری طاغوت را کنند دارای امنیت هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: متاسفانه امروز حج در اختیار کسانی است که دشمنان تمام خواسته‌های ضد ارزشی را به آن‌ها تحمیل می‌کنند و آن‌ها نیز با ذلت می‌پذیرند.
عبادی با بیان اینکه دشمنان توسط آل سعود زنان و مردان را در منطقه قتل عام می‌کنند، تصریح کرد: ترامپ در سخنان خود می‌گوید آل سعود گاو شیرده است و بقای آن‌ها مربوط به ما است و اگر ما از آن‌ها پشتیبانی نکنیم آن‌ها یک هفته هم باقی نمی‌مانند.
وی ادامه داد: اگر مسلمانان در مقابل آن چیزی که خداوند متعال فرموده ایستادگی کنند همه چیز حل خواهد شد و جهاد کبیر نیز یعنی اینکه در مقابل ظالمان و ستمگران ایستادگی کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ارتفاعات اعتقادی و ارزشی مردم را تسلط کنند و اگر امروز آن‌ها فلسطین را اشغال کردند در واقع این ارتفاعات را گرفته‌اند.
عبادی اظهار کرد: داعش توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد شده است و اگر شهدای وطن و مدافع حرم نبودند آن‌ها عراق و سوریه را تصرف کرده بودند و امروز در کنار دیوار ایران اسلامی قرار می‌گرفتند.
وی با بیان اینکه کار استعمارگران و استعمارپذیران در پیروی از غرب ویرانی شهرها و قتل و عام زنان و مردان است، یادآور شد: امام حسین(ع) نیز با ایجاد پایگاه مقدسی در کربلا که سمبل محبت و ایثار است سبب شدند امروز تمام آن‌هایی که انگیزه عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دارند هر ساله به این مکان بروند و در مقابل خشونت‌ها و ویرانی‌ها، سیره مکتب اهل بیت(ع) را منعکس ‌کنند.

انتهای پیام

captcha