دفاع مقدس؛ دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان
کد خبر: 3749674
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

دفاع مقدس؛ دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان

گروه فرهنگی ـ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی علیه ایران را بزرگ‌ترین جنگ قرن عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان است.

 دفاع مقدس؛ دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان

 به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز دوشنبه، دوم مهر در گردهمایی «عاشورائیان و دفاع مقدس لرستان» که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان جنگ نابرابری را با تمام تجهیزات طوری شروع کردند که به خیال خام خود سه روزه به تهران برسند.
وی طولانی‌ترین جنگ قرن، را جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران ذکر کرد و ادامه داد: آنچه برای ما مهم است این است که بدانیم دشمن امروز جنگ نیابتی دارد و جنگ ما امروز در عرصه اقتصادی، فرهنگی و امنیتی ادامه دارد.

دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران بن‌بست ندارد
جلیلیان ۸ سال دفاع مقدس را دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران بن‌بست ندارد و با تکیه بر خدا و معنویت و پیروی از رهنمودهای رهبری پیروز است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با ذکر این مطلب که دشمن از هر امکاناتی برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه استفاده می‌کند، اضافه کرد: با تمام توطئه‌های دشمنان اما هرگز به اهداف خود نرسیدند.
وی با اشاره به این‌که دشمنان در دفاع مقدس به‌دنبال نابودی انقلاب نوپا اسلامی ایران بود، افزود: هدف دیگر دشمن در جنگ تحمیلی جلوگیری از رشد و صدور انقلاب بود.
جلیلیان با ذکر این مطلب که دشمنان بدنبال مذاکره با ایران هستند، تقویت اسرلییل با هدف رود نیل تا فرات و حفظ منافع ابرقدرت‌ها را از دیگر اهداف دشمنان در جنگ بر علیه ایران دانست و گفت: توانمندی نظام اسلامی ایران در این مقطع مثال زدنی است و هیچ زمانی توانمندی موشکی نظام به توان کنونی نبوده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به رو به زوال بودن رژیم پوشالی آمریکا اشاره کرد و با ذکر این مطلب که آمریکا در ۲۱ ایالت خود با مشکلات داخلی مواجه است، اضافه کرد: در بیست سال گذشته هیچ زمانی آمریکا به اهداف خود نرسیده است.

۷۰ درصد ریشه مشکلات به ضعف مدیریتی برمی‌گردد
وی رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف ازجمله در فن‌آوری هسته‌ای را از برکات انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و با ذکر این مطلب که خدمات نظام اسلامی ایران قابل قیاس با هیچ دوره‌ای نیست، تصریح کرد: ۷۰ درصد ریشه مشکلات به ضعف مدیریتی برمی‌گردد لذا اگر قدرشناس برکات انقلاب اسلامی ایران نباشیم ناسپاسی کرده‌ایم.
جلیلیان جلوگیری از صدور انقلاب را اهداف دیگر دشمنان دانست و گفت: امروز عمق استراتژی ما در منطقه نفوذ پیدا کرده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به نابودی خلافت داعش توسط ایران و عصبانیت آمریکا از ریشه‌کن شدن داعش اشاره کرد و گفت: در سراسر جهان گرایش به اسلام به دلیل تفکر گرایش ولایت فقیه افزایش پیدا کرده است.
وی از اهداف دیگر آمریکا در جنگ بر علیه ایران را تقویت اسرائیل دانست و ادامه داد: امروز تمام هدف اسرائیل این است که سپر آهنین خود را مانع موشک‌های حزب‌الله کند و هرگز به فکر نیل تا فرات نیست.
جلیلیان با اشاره به افول قدرت آمریکا در جهان، تصریح کرد: آمریکا به دنبال تقویت خود به حاکم کردن صدام بود اما امروز در یمن، سوریه و لبنان با همبستگی نیروهای مسلح شاهد نابودی پایگاه‌های نظامی آمریکا هستیم.
جلیلیان با ذکر این مطلب که ما در شرایطی هستیم که دشمن از اقتدار ما عصبانی است، محور اصلی موفقیت را اقتدار حول محور ولایت ذکر کرد و ادامه داد: رهبری هدایت کلی جامعه را برعهده دارد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اشتباهاتی که ارز و طلا وارد بازار شد موجب التهاب اقتصادی شد کمااینکه بیش از ۲۴ میلیارد دلار وارد بازار شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌توانند صدور نفت را محدود کنند، تصریح کرد: در خلیج فارس ۸۰۰ کیلومتر موشک‌های سپاه آماده هستند و اگر بنا باشد نفت ایران صادر نشود نفت هیچ کشوری صادر نمی‌شود.

انتهای پیام

captcha