5 مهرماه، بازدید از اماکن تاریخی استان اصفهان رایگان است
کد خبر: 3749676
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

5 مهرماه، بازدید از اماکن تاریخی استان اصفهان رایگان است

گروه فرهنگی - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان از برنامه‌ریزی و اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی از جمله بازدید رایگان از اماکن تاریخی همزمان با هفته گردشگری در این استان خبر داد.

 5 مهرماه، بازدید از اماکن تاریخی استان اصفهان رایگان است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ محسن یارمحمدیان اظهار کرد: امسال و همزمان با انتخاب شعار روز جهانی گردشگری توسط سازمان جهانی جهانگردی با عنوان «گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک» مقرر شد تا همایش بزرگداشت روز جهانی گردشگری با حضور فعالان این عرصه در تاریخ فوق برگزار شود.
وی بیان کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت بزرگداشت هفته گردشگری در استان اصفهان عبارتند از: حضور کارشناسان گردشگری اداره‌کل و راهنمایان بین‌المللی گردشگری در مدارس استان برای سخنرانی و اطلاع‌رسانی، نواختن زنگ گردشگری در مدارس، اهدا شاخه گل به اولین تور ورودی در فرودگاه اصفهان، اهدا شاخه گل به گردشگران در بناهای تاریخی.
یارمحمدیان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌‎های پیش بینی شده، حضور فعالان گردشگری در گلستان شهداء و تجدید میثاق با مقام شامخ شهیدان، برگزاری مسابقه گردشگری «کودک و نقاشی» با همکاری مرکز اصفهان شناسی، برگزاری تور رایگان اصفهان‌گردی ویژه دانشجویان رشته گردشگری، ارائه تخفیفات ویژه کلیه تأسیسات گردشگری است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان، افتتاح سفره‌خانه سنتی نمکدان و اقامتگاه سنتی کریاس و تقدیر از فعالان برتر حوزه گردشگری را از دیگر برنامه‌های این هفته بر شمرد و گفت: بازدید رایگان گردشگران از اماکن تاریخی استان اصفهان در روز 5 مهرماه به مناسبت روز جهانی جهانگردی یکی دیگر از برنامه‌های این اداره‌کل در این ایام است.
انتهای پیام

captcha