اعلام اسامی راه‌یافتگان البرزی به مسابقات کشوری قرآن اوقاف
کد خبر: 3749707
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

اعلام اسامی راه‌یافتگان البرزی به مسابقات کشوری قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اسامی فینالیست‌های استان البرز برای اعزام به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که به میزبانی اراک برگزار می‌شود اعلام شد.

اعلام اسامی راه‌یافتگان البرزی به مسابقات کشوری قرآن اوقاف

رئيس امور قرآنی اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله مقدماتی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی استان قم برگزار شد و برگزیدگان برای حضور در مسابقات کشوری به میزبانی اراک اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام احمد اشرفی افزود: از استان البرز، «محمد خطیبی‌فر» در رشته دعاخوانی و «علی قنبری» در رشته حفظ 10 جز به مرحله کشوری راه یافتند.
این مسئول بیان کرد: در بخش بانوان «الهام کیانی» در رشته ترتیل، «معصومه محمدی» رشته حفظ 10 جزء، «مائده جعفری» حفظ کل قرآن و در رشته قرائت تحقیق «مریم فتحی‌زاده» و «مریم سماعی» به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
اشرفی گفت: همچنین، «مریم محمدی» در رشته معارف تفسیر و «وحیده منصورفلاح» در رشته حفظ موضوعی به مرحله کشوری راه یافتند.
رئیس امور قرآنی اوقاف البرز با اشاره به اینکه در رشته دعاخوانی «حبیبه احدی» و «زهرا محمدی» به مرحله کشوری مسابقات اعزام می‌شوند، افزود: امسال برای اولین بار گروه تواشیح بانوان البرزی شامل یک گروه هفت نفره به مرحله کشوری مسابقات صعود کردند.
وی در پایان با بیان اینکه برگزیدگان این مسابقات سال آینده در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند، یادآور شد: مسابقات کشوری از 10 مهر در اراک آغاز شد و تا 23 مهر ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha