نشست تخصصی کتابخوان ویژه نویسندگان حوزه دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3749731
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

نشست تخصصی کتابخوان ویژه نویسندگان حوزه دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: نشست تخصصی کتابخوان ویژه نویسندگان حوزه دفاع مقدس در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار می‌شود.

نشست تخصصی کتابخوان ویژه نویسندگان حوزه دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود

احمدعلی هراتی در گفت وگو با ایکنا از البرز ادبیات دفاع‌مقدس را مملو از ارزش‌های ناب معنوی برگرفته از مکتب ناب اسلام و اهل بیت(ع) برشمرد و اظهارکرد: یکی از وظایف ما حفظ این میراث ارزشمند از طریق آثار مکتوب فرهنگی و هنری است و برگزاری نشست‌های تخصصی دفاع‌مقدس در این زمینه می‌تواند اقدام مهمی در انتقال ارزش‌های الهی و انقلابی باشد.
وی شاخصه اصلی ادبیات دفاع‌مقدس را غنی بودن و داشتن رگه‌های ارزشی و معنوی عنوان کرد و افزود: اگر به خوبی به این حوزه پرداخته شود، می‌توانیم با بهره‌گیری از غنای فرهنگی آن تا سال‌ها انقلاب خود را در مقابل هجمه مخرب فرهنگ غرب مصون بداریم.
این مسئول در ادامه به برگزاری نشست تخصصی کتابخوان ویژه نویسندگان حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نشست روز سه شنبه، سوم مهرماه از ساعت 15 الی 17 در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار می‌شود.
هراتی در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری چنین نشست‌هایی در زمینه معرفی کتاب‌های دفاع‌مقدس شاهد انتقال ارزش‌ها و کارکردهای این حوزه و گسترش بیش از پیش آن در میان عموم مردم جامعه و به ویژه نسل جوان باشیم.
انتهای پیام

captcha