تسلیت استاندار فارس در پی وقوع حادثه تروریستی اهواز
کد خبر: 3749797
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

تسلیت استاندار فارس در پی وقوع حادثه تروریستی اهواز

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس با صدور پیامی خطاب به استاندار استان خوزستان، حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی وقوع حادثه تروریستی در اهواز، اسماعیل تبادار، استاندار فارس با صدور پیامی خطاب به شریعتی، استاندار خوزستان این واقعه را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:‌
استاندار محترم استان سرافراز خوزستان
جناب آقای شریعتی
حادثه حمله تروریستی و ناجوانمردانه به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم وطنان عزیز شد، یادآور تهاجم غیرانسانی و ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس و نشان دهنده تداوم دشمنی و کینه‌جویی بدخواهان ملت ایران است.
بی شک صفوف به هم پیوسته ملت رشید و نجیب ایران که تندبادهایی مهیب را از سر گذرانده است، با این رفتارهای مذبوحانه هرگز دچار رخنه نخواهد شد.
این تهاجم خصم‌آلود نشان می‌دهد که دشمنان این مرز و بوم، بر خلاف ادعاهای خود در زمینه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، هیچ اهمیتی برای حقوق انسان‌ها قائل نیستند و ریختن خون انسان‌های بی گناه را برای رسیدن به اهداف شوم خود که ایجاد وحشت و القای وجود ناامنی در سطح کشور است مجاز می‌شمارند.
مردم شریف استان فارس در برابر حادثه تروریستی اهواز، همدلانه در کنار مردم سربلند و صبور خوزستان خواهند بود و بی شک نقشه‌های شوم دشمنان این سرزمین که به زعم خود به دنبال به زانو در آوردن ملت ایران هستند، باطل خواهد شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده‌های معزز شهدای این حادثه و ابراز همدردی با مردم استان خوزستان، از درگاه خداوند متعال برای آن شهدای والا مقام علو درجات و برای تمامی بازماندگان، صبر مسئلت دارم.
انتهای پیام

captcha