باور داشتن به رفع مشکلات مردم در دستگاه‌های اجرایی لازم است
کد خبر: 3749799
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

باور داشتن به رفع مشکلات مردم در دستگاه‌های اجرایی لازم است

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس گفت:‌ آنچه می‌تواند منجر به رفع مشکلات مردم و بخش خصوصی شود، وجود باور در دستگاه‌های اجرایی است كه این مسئله امری ضروری و لازم است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این استان بر لزوم استفاده از ظرفیت این شورا برای رفع موانع و مشکلات موجود در استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه آنچه می‌تواند منجر به رفع مشکلات مردم و بخش خصوصی شود، وجود باور در دستگاه‌های اجرایی است، گفت: این مسئله امری ضروری و لازم است چرا که اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باور داشته باشند که مشکلات مردم و بخش خصوصی باید رفع شود به طور حتم شاهد کاهش و رفع مشکلات خواهیم بود.

تبادار همچنین در جریان بررسی وضعیت بیمه قالیبافان و هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی استان با تصریح اینکه بخش اعظمی از اقتصاد استان در گرو درآمد حاصل از صنایع ‌دستی است، گفت: صنایع دستی به ویژه قالیبافی نقش برجسته‌‌ای در اقتصاد استان دارد که باید برای تسهیل در روند بیمه فعالان این عرصه راهکارهای قانونی اندیشده شود.

استاندار فارس همچنین خواستار اصلاح بخشی از قانون بیمه قالیبافان در صورت امکان توسط اداره‌کل تامین اجتماعی و اداره‌‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
تبادار ادامه داد: پیشنهادهای افزایش مهلت پرداخت حق بیمه از سه ماه به 6 ماه یا اصلاحات قانونی مورد نیاز باید مورد بررسی قرار گیرد و مواردی که می‌تواند در رفع مشکل بیمه این قشر تلاشگر موثر باشد از سوی دستگاه‌های متولی پیگیری شود.
انتهای پیام

captcha