مبلغان رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند
کد خبر: 3749819
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

مبلغان رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: مبلغان رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند و باید به محتوای عاشورا و اهداف قیام امام حسین(ع) توجه ویژه کنند.

مبلغان رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد علی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در همایش عفاف و حجاب امروز، دوم مهرماه در محل سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: حجاب و عفاف بزرگترین گوهری است که خداوند به مرد و زن اعطا کرده است.
وی به فواید عفاف و حجاب و عفاف برای بانوان در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان اسلام فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را نشانه گرفته‌ و سعی در ترویج بی بند و باری در جامعه دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان بیان کرد: امروز فضای مجازی به سرعت در راستای گسترش بی‌بند و باری تلاش می‌کند و باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه آموزش داده شود.
وی عنوان کرد: بانوان ایرانی همواره از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و با حفظ حجاب خود اجازه ندادند دشمن به اهداف پلید خود برسد.
حجت‌الاسلام عظیمی، با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید بیش از پیش در این ماه مورد توجه قرار گیرد، اعلام کرد: باید در راستای گسترش معروف‌ها و مبارزه با منکرها تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین فلسفه قیام عاشورا است، بیان کرد: مبلغان رسالت سنگین پرچمداری مسیر عاشورا را دارند و باید در جامعه به خوبی به واقعه عاشورا بپردازند و به محتوای عاشورا و اهداف قیام امام حسین(ع) توجه ویژه کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف قیام عاشورا بود، یادآور شد: این معروفات را در دین اسلامی به خوبی می‌توانیم ببینیم و امام حسین (ع) نهایت ایثار را برای این کار انجام دادند.
انتهای پیام

captcha