برپایی غرفه انرژی هسته‌ای برای نخستین‌بار در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم
کد خبر: 3749823
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

برپایی غرفه انرژی هسته‌ای برای نخستین‌بار در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم

گروه فرهنگی ــ معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه قم از برپایی غرفه انرژی هسته‌ای برای نخستین بار در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم خبر داد.

برپایی غرفه انرژی هسته‌ای برای نخستین‌بار در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قمبه گزارش ایکنا از قم، نشست هم‌اندیشی سالانه مدیران رسانه‌ها با مسئولان سپاه استان به‌همت روابط‌عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در سالن جلسات مجتمع آموزشی شهید سعیدی برگزار شد.
در این نشست معاون روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این نمایشگاه از روز 31 شهریورماه به مدت یک هفته در حدفاصل شهرک قدس تا بلوار آیت‌الله بروجردی و پشت کوه خضر نبی(ع) برگزار می‌شود که با توجه به انجام عملیات عمرانی راه‌های دسترسی به این نمایشگاه امسال با مشکلاتی روبرو شده است.
علی تقوایی با بیان اینکه نمایشگاه امسال به همت ناحیه مقامت امام حسین(ع) و با پشتیبانی سپاه قم برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این نمایشگاه در حدود 100 غرفه برپا شده ‌و امسال به جای اجرای برنامه عملیاتی گروه نمایشی به بازسازی یکی از وقایع جنگ می‌پردازند.
وی با انتقاد از کمبود اطلاع‌رسانی‌ها برای حضور مردم در نمایشگاه تصریح کرد: امسال برای نخستین بار با هماهنگی سازمان انرژی اتمی در غرفه‌ای مراحل غنی‌سازی اورانیوم در سانتریفیوژ را در ابعاد کوچک‌تر به مردم نمایش می‌دهیم.
معاون روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: هر شب یکی از روایان مطرح کشور سخنران ویژه این نمایشگاه خواهد بود که با استقبال مردم روبه‌رو شده است.
در بخش دیگری از این جلسه مدیران رسانه‌های جمعی استان ضمن تقدیر از همکاری مناسب سپاه استان با رسانه‌ها بر تعامل و لزوم ایجاد سازوکار مناسب برای اطلاع‌رسانی خدمات گوناگون سپاه استان تأکید کردند.
در این جلسه پیشنهاداتی نیز در زمینه انجام مانور بحران برای خبرنگاران، ایجاد کانال ارتباطی قوی‌تر بین مسئولان سپاه استان با خبرنگاران، همکاری دو سویه رسانه‌ها و سپاه در زمینه معرفی الگوهای ایثار و شهادت ارائه شد.
انتهای پیام

captcha