فرصت خدمت به مردم را با برخی ‌کارشکنی‌ها از بین نبریم
کد خبر: 3749867
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

فرصت خدمت به مردم را با برخی ‌کارشکنی‌ها از بین نبریم

گروه اجتماعی ـ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نباید فرصت خدمت به مردم و کشاورزان را با برخی شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها از بین ببریم، گفت: حاشیه‌سازی‌ها و جوسازی‌ها انرژی مدیران در خدمت به مردم را می‌گیرد.

فرصت خدمت به مردم را با برخی ‌کارشکنی‌ها از بین نبریم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، دوم مهرماه در جمع کارکنان و مدیران جهاد کشاورزی استان با اشاره به موضوع دنیاطلبی و اثرات آن، اظهار کرد: به مصداق آیات نورانی قرآن کریم، گویا در برخی قلوب، مرض‌هایی است که مانع از درک حقایق می‌شود.
وی با ذکر آیه «فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ»، افزود: هر کسی که دلسوز مردم و این نظام است وظیفه دارد که در چارچوب قانون به کاری که در سیستم اداری به او محول شده عمل کند و در امور مردم و اجرای سیاست‌های بخش کشاورزی خللی ایجاد نکند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرصت خدمت به مردم و کشاورزان را با برخی شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها از بین نبریم.
زمانی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در مسیر تحقق رسالت‌های محوله و خدمت به مردم گام بر می‌دارد، تصریح کرد: قرار نیست با هر تصمیمی عده‌ای با نیات مختلف، موضوعاتی را بهانه کنند و سعی در حاشیه‌سازی داشته باشند.
وی عنوان کرد: ما همواره و در مقاطع مختلف از این جوسازی‌ها و مانع‌تراشی‌ها ضربه خوردیم و به ویژه در شرایط اخیر که دشمن به دنبال تفرقه و اختلاف‌افکنی است، اینگونه در زمین دشمن بازی کردن دقیقا نقطه مخالف حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش اساسی کشاورزی در زندگی مردم، ابراز کرد: در روزهایی که یادآور دفاع مقدس و شهدای سنگرساز بی‌سنگر جهاد کشاورزی است از همه کارکنان و مدیران بخش کشاورزی انتظار می‌رود که در راستای سیاست‌های کلان بخش کشاورزی در سطح کشور و استان به فکر گره‌گشایی از کار مردم باشند و به بهترین شکل حافظ امانتی باشند که شهدا در اختیار آن‌ها قرار دادند.
زمانی اضافه کرد: حاشیه‌سازی‌ها و جوسازی‌ها انرژی مدیران در خدمت به مردم را می‌گیرند و بدون شک یک شخص خاص و یک مدیر خاص، آسیب آن را نمی‌بیند بلکه کل بدنه جهاد کشاورزی و مردم آسیب خواهند دید.
انتهای پیام

captcha