حضور انتشارات جهاددانشگاهی در نمایشگاه کتاب استان اردبیل
کد خبر: 3749895
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

حضور انتشارات جهاددانشگاهی در نمایشگاه کتاب استان اردبیل

گروه فرهنگی ـ مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیش از ۲۶۰ عنوان کتاب، در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل حضور دارد.

حضور انتشارات جهاددانشگاهی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیلمهران محمدی، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از حضور انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل خبر داد و افزود: این انتشارات در راستای نقش‌آفرینی فرهنگی و جریان‌سازی فکری و اندیشه‌ورزی در جامعه، کتاب‌های خود و انتشارات جهاددانشگاهی کشور را با ۲۰ الی ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.
محمدی با اشاره به اینکه ۶۰ عنوان کتاب ارائه شده مربوط به آثار تولیدی انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل و ۲۰۵ عنوان مربوط به آثار سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کشور است، تصریح کرد: این انتشارات برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه کتاب استان حضور دارد و عناوین کتاب‌های عرضه شده نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد دارد.
وی با اشاره به اینکه در مدت برگزاری نمایشگاه، چاپ کتاب با تخفیف ویژه‌ای انجام می‌پذیرد، افزود: در غرفه جهاددانشگاهی علاوه بر کتاب، مشاوره‌های لازم برای نشر کتاب و پروسه زمانی آن برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود و نظرات و پیشنهادات صاحبان فکر و اندیشه برای چاپ و نشر کتاب‌های تخصصی و مورد نیاز جامعه جمع‌آوری می‌شود.
مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه در این انتشارات کتاب مولفان با رعایت ضوابط علمی و در حداقل زمان ممکن به چاپ می‌رسد اضافه کرد: انتشارات جهاددانشگاهی از انتشارات برتر در حوزه نشر دانشگاهی در زمینه فنی- مهندسی، کشاورزیی، علوم پایه و مدیریتی است.
محمدی ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان و اقشار مختلف مردم برای حضور در نمایشگاه کتاب استان اردبیل و بازدید از غرفه انتشارات جهاددانشگاهی اردبیل اظهار کرد: امیدواریم شاهد استقبال پرشورتر مردم از نمایشگاه باشیم چرا که این امر اعتلای فرهنگ عمومی را به دنبال خواهد داشت و کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.
گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل از ۱ تا ۶ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۴ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام

captcha