یادواره شهدای شهرستان کوثر برگزار شد
کد خبر: 3749938
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

یادواره شهدای شهرستان کوثر برگزار شد

گروه معارف ـ در راستای پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدای فصل تابستان شهرستان کوثر برگزار شد.

یادواره شهدای شهرستان کوثر برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی امین، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه کوثر، روز گذشته، دوم مهرماه در یادواره شهدای شهرستان کوثر تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما امروز وظیفه داریم تا با سرمشق‌گیری از شهدا در راستای آبادانی و اعتلای هر چه بیشتر کشور گام برداشته و تمامی نقشه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به پایه‌های نظام خنثی کنیم.
حجت‌الاسلام امین گفت: با توجه به همین اقتدار و اتکا به خود که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد دشمنان به دنبال ضربه به نظام هستند به طوری که در عرصه کنونی جنگ ما با استکبار جهانی جنگ عقیدتی بوده که به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از جنگ نظامی است و باید تلاش کنیم تا با اتکا به ظرفیت‌های داخلی خود در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و دشمنان را شکست دهیم.
وی با بیان اینکه مردم ایران شعار هیهات منا الذله را از امام حسین(ع) یاد گرفته و هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند، گفت: باید تلاش کنیم تا برای مقابله با جنگ عقیدتی دشمنان انسان‌هایی پاک که امام حسین(ع) را الگوی خود قرار می‌دهند تربیت کنیم تا بتوانند از عزت، شرف، حیثیت و اقتدار کشورمان در مقابل دشمنان دفاع کنند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه کوثر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: راهکار توسعه و تعالی کشور الگوگیری از شهدای والامقام و ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان و نسل آینده‌ساز کشور است که نباید از این موضوع غفلت کنیم.
انتهای پیام

captcha