نمایشگاه عکس «بازگشت ستاره‌ها در اردبیل» گشایش یافت
کد خبر: 3749951
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

نمایشگاه عکس «بازگشت ستاره‌ها در اردبیل» گشایش یافت

گروه فرهنگی ـ دومین نمایشگاه انفرادی عکس «موسی تقوی نمین» با عنوان «بازگشت ستاره‌ها» در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه عکس «بازگشت ستاره‌ها در اردبیل» گشایش یافتبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل، روز گذشته دوم مهرماه در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: دومین نمایشگاه انفرادی عکس «موسی تقوی نمین» با عنوان «بازگشت ستاره‌ها» به مدت سه روز در نگارخانه استاد قوام الدین اردبیلی مجتمع فرهنگی هنری فدک در معرض دید عموم قرار دارد.
وی افزود: در این نمایشگاه به تعداد ۳۶ قطعه عکس در اندازه‌های ۳۰ در ۴۰، ۵۰ در ۷۰ و ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر ارائه شده است.
رجبی افزود: تشییع پیکر پاک و مطهر شهدا، بر دوش مردم مومن و متدین اردبیل، موضوع اصلی این نمایشگاه است و تا ۵ مهرماه، علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نگارخانه قوام الدین اردبیلی، واقع در اردبیل، میدان بسیج، مجتمع فرهنگی هنری فدک، مراجعه کنند.
رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: موسی تقوی نمین، متولد ۱۳۶۹ در نمین و دارای مدرک کارشناسی در رشته ارتباطات است و از عکاسان فعال و نامدار منطقه به شمار می‌رود.
رجبی گفت: این هنرمند عکاس، در سال ۱۳۹۴ در نگارخانه استاد قوام الدین اردبیلی، نخستین نمایشگاه انفرادی خود را با موضوع «طبیعت» برگزار کرده و سابقه حضور در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی و منتخب چندین فستیوال استانی و ملی را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام

captcha