برگزاری کلاس سوره‌شناسی در مؤسسه ضحی کرمان
کد خبر: 3749986
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

برگزاری کلاس سوره‌شناسی در مؤسسه ضحی کرمان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه ضحی به برگزاری کلاس‌های سوره‌شناسی و برپایی مسابقات قرآن به‌ویژه در رشته حفظ در موسسه اشاره کرد.

شهناز نصرت‌آبادی، مدیرعامل مؤسسه ضحی کرمان در گفت‌وگوبا ایکنا؛ بیان کرد: کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم، سوره‌شناسی و حفظ جزء‌های قرآن، ازجمله کلاس‌های است که تاکنون در این مرکز توسط هفت مربی برای دختران و پسران ویژه همه گروه‌های سنی برگزار شده است. همچنین، درخواست تشکیل دوره تربیت مربی را نیز به سازمان تبلیغات اسلامی داده‌ایم، اما هنوز نوبت برگزاری به ما نرسیده است.

وی ادامه داد: از کلاس‌های قرآنی ما در تمامی فصول سال استقبال می‌شود و کلاس‌ها معمولا با 15 تا 20 متربی تشکیل می‌شود.

نصرت‌آبادی در رابطه با ویژه‌برنامه‌های این مؤسسه گفت: مجالس قرائت قرآن و دعاخوانی به مناسبت ماه محرم از ویژه‌برنامه‌های ماست. همچنین، مسابقات قرآن ویژه کودکان از میان قرآن‌آموزان مهد قرآن در رشته حفظ جزء سی در سطح استان را برگزار کردیم.

مدیرعامل مؤسسه ضحی در رابطه با بهترین برنامه این مؤسسه تصریح کرد: کلاس سوره‌شناسی بزرگسالان با استقبال بالایی مواجهه شده است. نحوه کار در این کلاس به‌گونه‌ای است که یک سوره را معرفی می‌کنیم و قرآن‌آموزان درباره این سوره تحقیق می‌کنند، سپس در کلاس بر روی مطالب جمع‌شده بحث می‌کنیم، این روش سبب می‌شود تا علاوه بر یادگیری قرائت آیات، اطلاعات دقیقی نیز راجع به سوره‌های قرآن کسب شود.

وی در پایان گفت: مکان برگزاری کلاس‌هایمان ثابت است و هزینه‌هایمان نیز از طریق شهریه‌هایی که از اولیاء بابت مهد قرآن و پیش‌دبستانی می‌گیریم، تأمین می‌شود.

یادآور می‌شود، موسسه ضحی کرمان از سال 84 مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده است و به نشانی استان کرمان، شهرستان سیرجان، مهياشهر، کوچه بانک تجارت، پلاک 9 واقع شده است.

انتهای پیام

captcha