پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد افچنگی
کد خبر: 3749987
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد افچنگی

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار خراسان رضوی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام محمد افچنگی از شهدای حادثه تروریستی اهواز را به خانواده وی تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به خانواده شهید حجت الاسلام محمد افچنگیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علیرضا رشیدیان در این پیام برای این شهید بزرگوار از درگاه خداوند متعال آرزوی علو درجات و برای خانواده محترم وی صبر جمیل و اجر جزیل مسالت نمود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خانواده محترم شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد افچنگی

با سلام و احترام؛
شهادت حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد افچنگی ریاست محترم عقیدتی، سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب کشور را در حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی اهواز که به دست مزدوران قسی‌القلب به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند را صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت باری تعالی برای آن شهید بزرگوار، علو درجه و برای خانواده محترم و سایر بازماندگانن صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

پیکر حجت‌الاسلام محمد افچنگی روز گذشته با حضور فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق ارتش پس از طواف در حرم مطهر رضوی به سبزوار منتقل شد.

پیکر این  شهید افچنگی که 31 شهریور در عملیات تروریستی اهواز به شهادت رسیده بود پس از تشییع در این شهر وارد مشهد شد.

مراسم تشییع امروز، سه‌شنبه، ساعت 8.30 دقیقه در سبزوار انجام شد و سپس به زادگاهش روستای افچنگ در 25 کیلومتری این شهر منتقل و در آنجا تدفین می‌شود.

انتهای پیام

captcha