بخش بین‌الملل مؤسسه بیت‌الاحزان راه‌اندازی شد/ آموزش ۲۰۰ نفر در خارج از مرز‌ها
کد خبر: 3749993
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

بخش بین‌الملل مؤسسه بیت‌الاحزان راه‌اندازی شد/ آموزش ۲۰۰ نفر در خارج از مرز‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طی حكمی از سوی مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، معاون امور بین‌الملل این مؤسسه منصوب شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، یوسف انوری را به سمت معاون امور بین‌الملل این مؤسسه منصوب كرد و بدین طریق بخش بین‌الملل این مؤسسه به‌صورت رسمی آغاز به كار كرد.
تاکنون قریب به 85 نفر از اتباع کشورهای خارجی شامل۲۳ حافظ کل و 62 حافظ اجزاء در شعب بیت‌الاحزان در نقاط مختلف کشورمان موفق به حفظ قرآن شده‌اند.
طبق آمارها هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ نفر در خارج از مرزهای کشور اعم از عراق، آمریکا و هندوستان توسط حافظان قرآن تربیت شده در مؤسسه بیت‌الاحزان تحت آموزش برنامه‌های این مؤسسه هستند.
یوسف انوری كه پیش از مسئول بیت‌الاحزان شهر تبریز بوده است، علاوه بر پست معاونت امور بین‌الملل به سمت مشاور فرهنگی مدیر مؤسسه نیز انتخاب شده است.
در کارنامه افتخارات این حافظ و فعال قرآنی قبول مسئولیت ۳ ساله بیت‌الاحزان مرکزی در سال‌های ابتدای شکل‌گیری موسسه، تأسیس اولین شعبه برون استانی بیت‌الاحزان در قم در سال 1385 و مدیریت آن تا سال 1390، راه‌اندازی نشریه قرآنی فرهنگی نورالثقلین برای اولین بار مؤسسه، تاسیس بیت‌الاحزان شعبه تبریز در آبان‌ماه ۹۰، برگزاری طرح ملی رحله ویژه طلاب در چند سال متوالی و راه‌اندازی مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی امام رضا(ع) همراه با تربیت 40 حافظ کل قرآن وجود دارد.
انتهای پیام

captcha