اهل سنت در خدمت انقلاب هستند
کد خبر: 3750001
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
شهیکی:

اهل سنت در خدمت انقلاب هستند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج گفت: اهل سنت بخش نگین کویر پس از شنیدن حمله تروریستی در اهواز آن را محکوم کردند و از این حادثه بسیار ناراحت هستیم و دشمنان بدانند اهل سنت در خدمت انقلاب هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دفتر امام جمعه فهرج، عبیدالله شهیکی، امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج دیروز سه‌شنبه، 3 مهر با تسلیت شهادت جمعی از شهروندان و مدافعان امنیت در حادثه تروریستی در اهواز بر هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: ما دشمنان زیادی داریم که نمی‌توانند پیشرفت ملت ایران را ببینند.
وی هدف از حمله تروریستی را در اهواز ایجاد رعب و وحشت بین مردم بیان کرد و افزود: هدف دشمن ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است و حضور مردم در صحنه‌ها موجب نا امیدی و یاس دشمن می‌شود.
امام جمعه اهل تسنن بخش نگین کویر فهرج در ادامه بر همکاری مردم با نیروهای نظامی و امنیتی تأکید کرد و گفت: وظیفه مردم است هر چیز مشکوکی می‌بینند بلافاصله گزارش دهند.
شهیکی در ادامه با محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز بیان کرد: اهل سنت بخش نگین کویر پس از شنیدن حمله تروریستی در اهواز آن را محکوم کردند و از این حادثه بسیار ناراحت هستیم و دشمنان بدانند اهل سنت در خدمت انقلاب هستند.
انتهای پیام

captcha