ایجاد قرارگاه ۴۰ سالگی انقلاب در سپاه سمنان
کد خبر: 3750019
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

ایجاد قرارگاه ۴۰ سالگی انقلاب در سپاه سمنان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان از تشکیل قرارگاه چهل سالگی انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خبر داد و گفت: روایت‌گری انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه‌هایی است که در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی بین جوانان و دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

ایجاد قرارگاه 40سالگی انقلاب در سپاه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ایسنا حسن‌زاده، فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان عصر روز گذشته، 2 مهرماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از مهمترین کارهایی که باید در چهل سالگی انقلاب اسلامی انجام شود، تبیین دستاوردهای گذشته انقلاب است ادامه داد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با دستاوردهای عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی دستاوردهای انقلاب در چهل سال اخیر را کم‌نظیر برشمرد و افزود: باید دستاوردهای مختلف و با ارزش انقلاب اسلامی برای نسل‌های مختلف تبیین شود که در این راستا  ترسیم نمودن اوضاع کنونی انقلاب نیز در این بین بسیار حائز اهمیت است، قدرتمندی جهموری اسلامی ایران و تضعیف دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا، از نشانه‌ها و دستاوردهای بزرگ این انقلاب شکوه‌مند است.

به گفته وی اگر دشمن امروز تلاش می‌کند با حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز و به رگبار بستن مردم بی‌دفاع، نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد، نشانه‌های ترس و ضعف دشمن است زیرا یکی دیگر از کارهایی که در چهل سالگی انقلاب باید انجام داد، تبیین و ترسیم آرمان انقلاب اسلامی ایران است، آرمان بلند انقلاب اگر مشخص و ترسیم شود، توطئه های دشمنان کوتاه و از بین می‌رود.

فرمانده سپاه استان سمنان یادآور شد: فعالیت‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در سپاه به طور ویژه شکل گرفته است، فعالیت‌های جهادی، رزمایش گرو‌های جهادی، روایت‌گری انقلاب اسلامی در کنار روایت‌گری دفاع مقدس، جشنواره عکس چهل سالگی انقلاب و... از چهل روز مانده به 22 بهمن 97 آغاز می‌شود.

انتهای پیام

captcha