تحویل برنامه پنج‌ساله توسعه تهران به شورای شهر
کد خبر: 3750020
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

تحویل برنامه پنج‌ساله توسعه تهران به شورای شهر

گروه جامعه ــ شهردار تهران با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، برنامه پنج‌ساله سوم توسعه تهران را به رئیس و اعضای این شورا ارائه کرد.

تحویل برنامه پنج‌ساله توسعه تهران به شورای شهربه گزارش خبرنگار ایکنا؛ محمدعلی افشانی، شهردار تهران امروز، سوم مهرماه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در سخنانی به تبیین کلیات برنامه پنج‌ساله سوم توسعه تهران پرداخت.

موضوعاتی همچون حفظ باغات تهران، جلوگیری از تراکم‌فروشی، طرح‌هایی برای جلوگیری از تکدی‌گری در سطح شهر، تدوین سند مهارت‌سنجی آتش‌نشانان، ایجاد فضای سبز در همه محلات تهران، تهیه سند مکان امداد و نجات در شهر و تهیه و تجهیز اورژانس هوایی شهر از جمله طرح‌های مطرح شده در برنامه شهردار تهران بود.

در ادامه این جلسه، حسن رسولی، سیدمحمود میرلوحی و زهرا نژادبهرام از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به بیان انتظارات خود از برنامه پنج‌ساله سوم توسعه همچون: دغدغه تامین منابع مالی شهرداری برای پنج سال آینده، عدم اتخاذ رویکرد مهندسی در حل مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی شهری، ضرورت مدیریت یکپارچه شهری و ... پرداختند و تاکید کردند که این انتظارات را در بررسی‌های تخصصی برنامه سوم، لحاظ می‌کنند.

در پایان این جلسه، شهردار تهران، برنامه جامع پنج‌ساله سوم توسعه تهران را به محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران تقدیم کرد.

انتهای پیام

captcha