تجلیل از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3750051
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

تجلیل از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ در آئین شعر و خاطره گویی دفاع مقدس از یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و سازمان‌های تابعه آن تجلیل شد.

تجلیل از یادگاران 8 سال دفاع مقدس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی، رئیس کل دادگستری استان امروز، سوم مهرماه در آئین تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس دادگستری، شهدا را چراغ راه و الگویی بی‌نظیر برای هدایت جامعه برشمرد و گفت: آنها با تأسی از سرور و سالار شهیدان به دفاع از اسلام، قرآن و کیان ایران اسلامی پرداختند.
وی افزود: امروز تکلیف و مسئولیت خطیری برابر آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا بر گردن آحاد کشور است.
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه دشمنان از جنگ نظامی با ایران ناامید و به جنگ اقتصادی علیه ملت وارد شده‌اند، اضافه کرد: هرگونه اختلاس، کم فروشی، اهمال و کوتاهی مسئولان در شرایط امروزی، آب به آسیاب دشمن ریختن و ظلم در حق شهدا است.
همچنین، جهانگیر انصاری، جانشین فرمانده سپاه فتح استان نیز امنیت، استقلال، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و عنوان کرد: شهدا به ما درس ایثار، آزادگی و استقامت برابر ظلم و ستم را آموختند.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر اهواز، بیان کرد: دشمنان و منافقان کوردل بدانند با این ترقه بازی‌ها خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمی‌شود و با وحدت بیشتر برابر زیاده‌خواهی‌های آنان تا پای جان خواهند ایستاد.
یادآور می‌شود، خاطره‌گویی وخواندن شعرحماسی با موضوع دفاع مقدس توسط برخی یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس و شاعران برجسته استان از دیگر برنامه‌های جانبی این آئین بود.
انتهای پیام

captcha