بررسی گزارش عملکرد شورای‌ توسعه فرهنگ قرآنی استان‌ها در فراکسیون قرآن
کد خبر: 3750066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
پژمان‌فر خبر داد:

بررسی گزارش عملکرد شورای‌ توسعه فرهنگ قرآنی استان‌ها در فراکسیون قرآن

گروه سیاسی ــ رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس اعلام کرد: مکاتباتی با استان‌های کشور داشته‌ایم که گزارش عملکردی از تشکیل و فعالیت شورا‌های توسعه فرهنگ قرآنی ارائه کنند که تعدادی از استان‌ها گزارش‌های خود را ارسال کرده‌اند و منتظر دریافت گزارش سایر استان‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به دستورکارهای این فراکسیون گفت: به دنبال هماهنگی به منظور برگزاری جلسه هیئت رئیسه فراکسیون برای هماهنگی برنامه‌های پیش رو هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش فراگیر قرآن در مدارس کشور در گذشته جلساتی داشته‌ایم، یادآور شد: پیرو همان جلسات، بنده دو بار به صورت تلفنی با وزیر آموزش‌وپرورش صحبت کردم و پیگیر موضوع هستیم.

پژمان‌فر همچنین یادآور شد: در موضوع تدبر در قرآن در سطح آموزش عالی کشور نیز با وزیر علوم هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

رئیس فراکسیون قرآن در پایان تصریح کرد: مکاتباتی با استان‌های کشور داشته‌ایم که گزارشی عملکردی از تشکیل و فعالیت شورا‌های توسعه فرهنگ قرآنی ارائه کنند که تعدادی از استان‌ها گزارش‌های خود را ارسال کرده‌اند و منتظر دریافت گزارش سایر استان‌ها هستیم.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مربي قرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۱
0
0
سلام / زنگ آموزش قرآن مدارس را دريابيد. / اختصاص ده ها ميليارد تومان به آموزش عمومي قرآن چرا براي آموزش مهلمان و تجهيز كلاس هاي درس قرآن هزينه نمي شود؟
captcha