نمایشگاه «کتاب» در یاسوج گشایش یافت
کد خبر: 3750068
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

نمایشگاه «کتاب» در یاسوج گشایش یافت

گروه فرهنگی ـ نمایشگاه کتاب با ۸۸۰ عنوان همزمان با هفته دفاع مقدس در ورزشگاه تختی یاسوج گشایش یافت.

نمایشگاه«کتاب» در یاسوج گشایش یافت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، سوم مهرماه در آئین گشایش نمایشگاه کتاب‌ در ورزشگاه تختی یاسوج، اظهار کرد: کتاب‌ها با ۴۰ درصد تخفیف به مردم ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در یاسوج دایر شده، افزود: در این نمایشگاه ۸۸۰ عنوان کتاب در زمینه روانشناسی، تاریخی، کودک، شعر، خلاقیت، ادبیات و ایران وجهان عرضه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: امروز نیاز فرهنگی کشور به مطالعه هر چه بیشتر جوانان بستگی دارد که در این زمینه ضمن ارائه تخفیف کتاب تلاش می‌شود فرهنگ مطالعه کتاب در جامعه بیش از پیش ترویج یابد.
وی افزود: این نمایشگاه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان از امروز به مدت یک ماه در مجموعه ورزشی تختی واقع در میدان هفتم تیر یاسوج همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ به روی علاقه‌مندان باز است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان خبرداد و بیان کرد: برخی کتاب فروشی‌ها درشهر‌های استان علاوه بر تخفیف ویژه از سوی این اداره، کتاب با تخفیف ۲۰ درصد توزیع می‌شود.
انتهای پیام

captcha