رونمایی از نیم‌ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) در هفته آینده
کد خبر: 3750079
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

رونمایی از نیم‌ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) در هفته آینده

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از برگزاری مراسم رونمایی از نیم‌ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) كربلای معلی در هفته آینده خبر داد.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه كار ساخت نیم ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) رو به اتمام است، گفت: به یاری خدا بنا داریم هفته آینده این ضریح را رونمایی كنیم.
وی، زمان تقریبی برگزاری این مراسم را شب شهادت امام سجاد(ع) در جمعه هفته آینده اعلام كرد و یادآور شد كه هنوز این تاریخ دقیقاً مشخص نشده است.
قاسمی با بیان اینكه این نیم ضریح در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز مستقر بوده و در حال ساخت است، افزود: مراسم رونمایی از این نیم ضریح نیز در همین حرم مطهر برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت تبرك‌جویی به این نیم ضریح گفت:‌ با توجه به اینكه این نیم ضریح هنوز به كربلای معلی اعزام نشده است، مردم می‌توانند در ساخت این نیم ضریح همچنان مشاركت داشته باشند.
وی اظهار كرد: به یاری خدا قریب دو ماه دیگر بنا داریم تا این نیم ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) را به كربلای معلی جهت نصب انتقال دهیم.
انتهای پیام

captcha