اتحاد و همبستگی حماسه‌ساز است
کد خبر: 3750082
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

اتحاد و همبستگی حماسه‌ساز است

گروه سیاسی ـ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: قبل از جنگ شرق و غرب دین اسلام را بد جلوه داده بودند ولی کشور ما ثابت کرد، اتحاد و همبستگی حماسه‌ساز است.

اتحاد و همبستگی حماسه ساز است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، امروز سوم مهرماه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در یک نشست خبری اظهار کرد: ملت ایران با وجود تمام اقوام و مذاهب حاضر در کشور در مقابل دنیای استکبار ایستادند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) افزود: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیز میراث فرهنگی و سیاسی گران‌بهایی است که توسط تمام اقوام و اقلیت­‌های دینی خلق شد و همه آن‌ها اعم از آذری، کرد، بلوچ، عرب، ترکمن و ... نیز هموطنان مسیحی، زردشتی و کلیمی با تأثیرپذیری از همان عوامل (ایرانی و اسلامی بودن) در خلق آن نقش محوری داشتند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستگار با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس با جنگ‌های دیگر متفاوت است ابراز کرد: دفاع مقدس دانشگاه بزرگی بود که هیچ یک از جنگ‌های جهان تاکنون همانند آن را نداشته‌اند.
وی اظهار کرد: قبل از جنگ شرق و غرب دین اسلام را بد جلوه داده بودند ولی مردمان کشور ما با اتحاد و همبستگی خود در 8 سال دفاع مقدس پوچی این اتهام را به اثبات رساندند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) بیان کرد: 8 سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت رشید ایران باعث شد هسته‌های مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی تشکیل شود.
این مسئول تصریح کرد: سپاه در تمام حوزه‌ها بنا به مسئولیت خود در حال خدمت است و تاکنون در حوزه محرومیت زدایی کارهای ارزشمندی را انجام داده است.
رستگار با بیان اینکه جنگ هنوز ادامه دارد عنوان کرد: ملت ما به خوبی می داند که دشمن هنوز با ما درحال جنگ است زیرا نبرد حق علیه باطل همیشه ادامه دارد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در پایان گفت: دشمن خسارت‌های مالی بی شماری را تاکنون به خاطر جنگ با کشورمان متحمل شده به همین دلیل به جنگ اقتصادی روی آورده است که این جنگ نیز به لطف خدا با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و تقویت روحیه جهادی در کشور به پیروزی رسیده و به پلی برای پیشرفت و ترقی کشورمان بدل خواهد شد.

انتهای پیام

captcha