تلاش دشمن برای القای ناامنی در جامعه مذبوحانه است
کد خبر: 3750100
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

تلاش دشمن برای القای ناامنی در جامعه مذبوحانه است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای القای ناامنی در کشور گفت: بدون شک هیچکدام از این تلاش‌ها به ثمر نخواهد نشست.

تلاش دشمن برای القای ناامنی در جامعه مذبوحانه است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان‌اللهی در جلسه هماهنگی هفته ناجا که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: با حضور به موقع و هوشیارانه پلیس در تمامی صحنه‌ها، شاهد امنیتی پایدار در سطح جامعه هستیم.
وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس است که عرصه بر مخلان نظم و امنیت بسیار تنگ شده و شاهد افزایش امنیت در جامعه هستیم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در عین حال که پلیس با هنجارشکنان و مجرمان برخورد سخت و قاطعانه‌ای دارد با عموم مردم و شهروندان همراه و دوست است و برای جلب رضایت آن‌ها تلاش می‌کند.
وی گفت: احساس افزایش امنیت، رشد کشفیات سرقت‌های انجام شده، افزایش دستگیری مجرمان همگی بیانگر این است که پلیس با همه توان برای پایداری امنیت در جامعه تلاش می‌کند.
امان‌اللهی همچنین با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای القای ناامنی در کشور افزود: بدون شک هیچکدام از این تلاش‎ها به ثمر نخواهد نشست و در نهایت خفت و زبونی برای آنان به همراه خواهد داشت.
وی حادثه تروریستی روز ۳۱ شهریور در اهواز را نشانه ای از این اقدامات و تلاش های مذبوحانه برشمرد و افزود: به خیال خام دشمنان، این حرکات باعث ایجاد ترس و وحشت میان مردم و جدایی آن‌ها از انقلاب و نظام می‌شود اما دقیقا عکس این موضوع اتفاق افتاده و بر اتحاد و همدلی میان اقشار مختلف جامعه اضافه می‌شود.
رئیس پلیس کرمانشاه، حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی را دلیل خوبی بر این ادعا ذکر کرد و گفت: شهادت بالاترین درجه‌ای است که به بندگان مخلص خدا اعطا می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا، از تلاش‌های تمامی همکاران خود قدردانی و بر رفع مشکلات آن‌ها تأکید کرد.
امان‌اللهی در پایان و با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس جزو کم‌توقع‌ترین اقشار جامعه هستند، یاد و خاطره تمامی شهدای انتظامی کشور و خصوصاً استان کرمانشاه را گرامی داشت.
در این جلسه همچنین محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز به اقدامات صورت گرفته این معاونت در راستای اجرای هرچه مطلوبتر برنامه‌های هفته ناجا اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha