برگزاری طرح‌های ویژه حفظ قرآن در مؤسسه اهل‌بیت(ع) شهرکرد
کد خبر: 3750107
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
قائدی خبر داد:

برگزاری طرح‌های ویژه حفظ قرآن در مؤسسه اهل‌بیت(ع) شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی‌ ــ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل‌ بیت(ع) شهرکرد از برگزاری طرح‌های ویژه حفظ یک‌ساله، دوساله، چهارساله، هشت ساله و حفظ مجازی قرآن در این مؤسسه خبر داد.

رویا قائدی، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل‌ بیت(ع) شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با تشریح فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه برگزاری دوره‌های ویژه حفظ را شاخص‌ترین فعالیت قرآنی مؤسسه اهل‌بیت(ع) برشمرد.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، حفظ تخصصی، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در این موسسه، افزود: کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید ویژه کودکان زیر 10 سال و دیگر کلاس‌ها ویژه بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.
قائدی از ثبت‌نام کلاس‌های تربیت‌معلم تجوید قرآن از ابتدای مهرماه جاری در مؤسسه قرآن و عترت اهل‌بیت(ع) شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: این کلاس‌ها ویژه بزرگ‌سالان با حضور اساتید مطرح استانی برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل‌بیت(ع) شهرکرد تصریح کرد: ثبت‌نام کلاس‌های حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه نیز از ابتدای مهرماه جاری در این موسسه آغاز شده و نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان مخاطبین این کلاس‌ها هستند.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان، خاطرنشان کرد: کلاس‌های همخوانی و تواشیح و آموزش تخصصی مداحی نیز هم‌اکنون در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند در آن‌ها ثبت‌نام کنند.
قائدی سپس به برگزاری طرح‌های ویژه حفظ کل قرآن در این موسسه پرداخت و ادامه داد: برگزاری طرح حفظ قرآن ویژه خردسالان، طرح حفظ جزء 30، طرح‌های یک‌ساله، دوساله، چهارساله و هشت ساله حفظ قرآن از شاخص‌ترین این طرح‌ها هستند.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل‌بیت(ع) شهرکرد عنوان کرد: اهدای جوایز مختلف شامل نقدی و کمک هزینه سفرهای زیارتی، استفاده از برنامه‌های ورزشی، استفاده از مزایای هنرمندان، شرکت در اردوهای سیاحتی و زیارتی، معرفی نخبگان قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، اعطای مدرک کارشناسی و تحصیل رایگان در دانشگاه‌ها از مزایای طرح‌های قرآنی این مؤسسه برای قرآن آموزان و حفاظ است.
قائدی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس شهرکرد، بلوار شریعتی، نبش کوچه 12، مؤسسه فرهنگی خدماتی ثامن‌الائمه(ع) مراجعه یا با شماره تلفن‌های 6-03833345153 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha