تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پدافند هوایی اراک
کد خبر: 3750114
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پدافند هوایی اراک

گروه فرهنگی - مسئول روابط عمومی پدافند هوایی اراک برنامه‌های این یگان به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پدافند هوایی اراک

داوود دهقان، مسئول روابط عمومی پدافند هوایی اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: فضاسازی محیطی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پدافند هوایی اراک در هفته گرامیداتش دفاع مقدس است.
وی تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران را برنامه‌های در دستور کار پدافند هوایی در هفته دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: تجلیل از نقش و جایگاه زنان و همسران در پشتیبانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، مصاحبه در راستای تبیین نقش پدافند هوایی در پیشبرد جنگ از دیگر برنامه‌هاست.
دهقان هماهنگی با دفاتر آموزش عالی جهت حضور پیشکسوتان جبهه در دانشگاه‌ها به منظور تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف جنگ، ملاقات فرماندهان و روحانیون عقیدتی سیاسی با جانبازان، ایثارگران، برپایی همایش و برنامه تجلیل از مقام شامخ شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.
وی از برپایی محفل انس با قرآن ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: پخش مستند عاشورائیان، برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی در دهکده مقاومت از دیگر برنامه‌های اجرایی است.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha