حمله تروریستی اهواز بدون پاسخ نمی‌ماند
کد خبر: 3750115
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

حمله تروریستی اهواز بدون پاسخ نمی‌ماند

گروه سیاسی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حمله تروریستی رژه اهواز، گفت: عوامل حمله تروریستی اهواز در انتظار واکنش ایران باشند.

حمله تروریستی اهواز بدون پاسخ نمی‌ماند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی سه‌شنبه، سوم مهرماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهارکرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به بهترین وجه ممکن برگزار شود.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای برگزاری این مراسم، گفت: 14 کارگروه تخصصی برای برگزاری هر چه باشکو‌تر مراسم بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکیل شده که مسئولیت هر یک از این کارگروه‌ها به یکی از دستگاه‌های اجرایی واگذار شده است.
این مسئول بیان کرد: ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی، تشریح کارنامه درخشان انقلاب اسلامی، تولید و محتوای مورد نیاز برای رسانه‌ها و مبلغان دینی، برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان، تعیین شاخص‌های تولید محصولات هنری و ترسیم افق امید بخش با نگاه به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف کارگروه‌ها است.
روحی یزدی در ادامه از نقشه‌های شوم دشمنان برای براندازی نظام سخن به میان آورد و افزود: دشمنان سعی دارند با منفی‌بافی و برهم زدن شرایط جامعه وجهه انقلاب اسلامی را در بین مردم خراب کنند اما انقلاب اسلامی ما جایگاه خود را پیداکرده و در برابر قدرت غرب و شرق نیز سربلند از آزمون‌ها بیرون آمده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر تزریق امید در جامعه، گفت: مسئولان باید با بهبود عملکرد و تشریح توفیقات نظام اسلامی، بذر امید را در دل مردم بکارند.
این مسئول در پایان با اشاره به حمله تروریستی رژه اهواز، بیان کرد: خوشبختانه ایران ازلحاظ امنیتی و اطلاعاتی بسیار قوی عمل می‌کند و دشمن باید در انتظار واکنش به اقدام خود باشد.
انتهای پیام

 

captcha