دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود
کد خبر: 3750137
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود

گروه سیاسی ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج بر لزوم نهادینه‌کردن اهداف و دستاوردهای نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود

به گزارش ایکنا از البرز، سیدجمال جلیلی، سه‌شنبه، سوم مهرماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه، اظهار کرد: گسترش خطوط ارتباطی، توسعه راه‌های مواصلاتی، گازرسانی به روستاها و مناطق صعب‌العبور و تمامی پیشرفت‌های علمی و ورزشی مرهون پیروزی انقلاب اسلامی و ماحصل آبیاری ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی در این سال‌ها بوده است.
وی همچنین افزایش شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای و توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای را بخش دیگری از دستاوردهای جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: هنوز یادمان نرفته است که اوقات فراغت مردم با دو شبکه تلویزیونی آن‌هم در ساعات محدودی سپری می‌شد، اما امروز به برکت پیروزی انقلاب، شاهد رشد روزافزون شبکه‌های رسانه‌ای هستیم.
این مسئول در ادامه به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز می‌بینیم با وجود هجمه‌های مختلف دشمنان، کشور با قدرت و بهترین تجهیزات پا برجاست و به کوری چشم ترامپ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نیز به بهترین نحو برگزار خواهیم کرد.
جلیلی در پایان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ترامپ خواهد رفت و این انقلاب و نظام استوار و پیروز خواهد ماند و همه این اقتدار را مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی و ایثار نیروهای جانباز و آزادگان عزیز هستیم.
انتهای پیام

captcha