امروز با هر کسی که دم از تفرقه بزند، برخورد می‌کنیم
کد خبر: 3750170
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

امروز با هر کسی که دم از تفرقه بزند، برخورد می‌کنیم

گروه سیاسی - مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم خوانساری اراک گفت: امروز هر کسی یا گروهی از تفرقه میان ملت سخن بگوید و بخواهد جامعه را به دوقطبی یا چند قطبی بکشاند با تمام قوا، با پیروی از رهبری و امامت با چنین تفکری برخورد خواهیم کرد. در مقابلش خواهیم ایستاد و هر کسی که دم از تفرقه، بغض، نفاق و .. بزند را پس خواهیم زد.

امروز با هر کسی که دم از تفرقه بزند، برخورد می‌کنیم

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا اسفندیاری، مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک صبح امروز 3 مهرماه در مراسم یادواره شهدا که به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس با حضور سردار کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان و جمعی از طلاب و روحانیون در حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک برگزارشد، اظهار کرد: اگر دوران دفاع مقدس ظفرمند بود به پاس هدایت‌گری، راهنمایی، ولایت‌پذیری، همبستگی ملت و همراهی با امام عصر(عج) بود.
وی ادامه داد: اگر دشمن در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی در سرزمین‌های دیگر اسلامی جنگ‌های نیابتی را آغاز کرده است نیازمند همان دو گزینه دوران جنگ هستیم و همه باهم باید یکدل و یکصدا و با یک اتحاد حقیقی با پیروی از امروز زمان هادی به طور یقین از این جنگ خارج خواهیم شد و ظفرمندانه پرچم مقدس میهن اسلامی را در سراسر جهان به اهتزاز خواهیم درآورد.
مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک بیان کرد: قاعده و سخن این خواهد بود و بنا به آیه 48 سوره فتح که خداوند می‌فرماید: «محمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُم» امروز تعبیر این آیه را با ولایت انجام خواهیم داد و همه با هم از این جنگ خارج خواهیم شد.
حجت‌الاسلام اسفندیاری افزود: امروز هر کسی یا گروهی از تفرقه میان ملت سخن بگوید وبخواهد جامعه را به دوقطبی یا چند قطبی بکشاند با تمام قوا، با پیروی از رهبری و امامت با چنین تفکری برخورد خواهیم کرد در مقابلش خواهیم ایستاد و هر کسی که دم از تفرقه، بغض، نفاق و .. بزند را پس خواهیم زد.
وی ادامه داد: امروز که همه با هم دفاع مقدس را یادآوری می‌کنیم و به طور قطع فاکتورهای پیروزی را بار دیگربدست می‌گیریم. سلاح اتحاد، محبت، یکپارچگی و پیروی را به صحنه می‌آوریم و از این گردنه سخت روزگار با یاری خدا خواهیم گذشت.
انتهای پیام

captcha