۱۹۰۰ خانوار در آستانه ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3750184
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

۱۹۰۰ خانوار در آستانه ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان از تأمین اعتبار برای جذب ۱۹۴۶ خانوار پشت نوبت در استان اشاره کرد و افزود: مشخصات مددجویان پشت نوبتی سراسر استان لرستان در سامانه معیشتی این نهاد ثبت می‌شود.

 1900 خانوار در آستانه ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان روز سه‌شنبه، سوم مهرماه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان لرستان با حضور رؤسای ادارات، معاونین حمایت و عاملین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برگزار شد، ضمن محکومیت حمله ترویستی 31 شهریور اهواز و شهادت جمعی از هموطنان ایرانی گفت: ملت شجاع ایران خواستار برخورد قاطع و انتقام سخت نظام از تروریست و حامیان آن‌ها هستند.
وی به شرایط حساس اقتصادی اشاره کرد و افزود: نقش نهاد انقلابی کمیته امداد در رفع مشکلات معیشتی مددجویان بسیار تعیین‌کننده است.
محمدی‌فارسانی به پرهیز این نهاد از سیاسی‌کاری و نگاه عادلانه به همه اقشار نیازمند اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم با عدالت و رعایت شرایط مددجویان برای همه فرصت مساوی ایجاد کنیم تا مردم کمتر آسیب ببینند.
مدیرکل کمیته امداد لرستان به حمایت این نهاد از صنایع دستی اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور رئیس کمیته امداد مجتمع اقتصادی وابسته به این نهاد موظف شده صنایع دستی و فرش تولیدی مددجویان تحت حمایت را با قیمت کارشناسی و به صورت نقدی خرید نماید.
وی به تخصیص اعتبار 21 میلیارد تومانی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این نهاد اشاره کرد و گفت: تمام مددجویان متقاضی وام کارگشایی تا پایان مهر می‌توانند با مراجعه به عاملین صندوق قرض‌الحسنه در شهرستان‌ها نسبت به دریافت وام اقدام نمایند.
محمدی فارسانی با اشاره به به تامین اعتبار 1155 فقره جهیزیه پشت نوبت نوعروسان تحت حمایت این نهاد، تصریح کرد: اعتبارات لازم پیش‌بینی شده و بر اساس تعهد رئیس کمیته امداد در سفر به لرستان در اسرع وقت جهیزیه پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان به بسترسازی و برگزاری مرحله سوم جشن عاطفه‌ها در یازده مهر خبر داد و گفت: مرحله اصلی جشن عاطفه‌ها با حضور دانش‌آموزان در مدارس با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» برگزار و دانش‌آموزان هدایای خود را به جشن عاطفه‌ها اهدا می‌کنند.
وی از تامین اعتبار برای جذب 1946 خانوار پشت نوبت در استان خبر داد و افزود: تا پایان هفته جاری مشخصات مددجویان پشت نوبتی سراسر استان در سامانه معیشتی این نهاد ثبت می‌شود.

انتهای پیام

captcha