۲۳ هزار نفر؛ سهمیه کرمانشاه در طرح تربیت حفاظ
کد خبر: 3750198
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

۲۳ هزار نفر؛ سهمیه کرمانشاه در طرح تربیت حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح تربیت حفاظ قرآن در این استان گفت: ۲۳ هزار کرمانشاهی در طرح تربیت حفاظ در استان شرکت می‌کنند.

23 هزار نفر سهمیه کرمانشاه در طرح تربیت حفاظ

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به آغاز طرح تربیت حفاظ در استان گفت: از اولویت‌های سازمان اوقاف طرح تربیت حفاظ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور است.
وی افزود: امسال سهمیه استان حضور 23 هزار کرمانشاهی برای حضور در طرح تربیت حفاظ قرآن است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 15 هزار نفر در این طرح اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 8 هزار نفر در طرح حفظ موضوعی، 6 هزار نفر در حوزه حفظ ترتیبی به شیوه حضوری و 400 نفر در حفظ مجازی شرکت دارند.
حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی 97-98 نیز اداره‌کل اوقاف در راستای تحقق اهداف این طرح اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان و نهضت قرآن‌آموزی حفظ جزء 30 قرآن کرده است.
وی گفت: انتظار می‌رود تا پایان سال 150 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی حافظ جزء 30 قرآن در استان باشند و آغاز اجرای طرح در مدارس 20 مهرماه خواهد بود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان افزود: طرح نهضت قرآن‌آموزی در آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha